اخبار داغ

پایان فراق بعد از 31 سال؛

پیکر مطهر شهید حبیب اسلامی در شهرستان بیله سوار آرام گرفت‌ + عکس

پیکر مطهر شهید حبیب اسلامی در شهرستان بیله سوار آرام گرفت‌ + عکس
بعد از 31 سال پیکر مطهر شهید حبیب اسلامی عصر امروز با حضور پرشور مردم شهرستان بیله سوار تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش آرام گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، شهرستان مرزی بیله سوار عصر امروز (جمعه) میزبان مردی از تبار نور بود که بعد از 31 سال فراق دوباره به زادگاهش بازگشت و با شکوه بر شانه‌های مردم شهرش که سال‌ها منتظرش بودند، نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آران مغان, آران مغان, آران مغان,

امروز هزاران عاشق و دلباخته راه شهیدان آمده بودند تا پیکر مطهر یادگاری از عملیات حاج عمران را تا آرامگاه ابدی‌اش بدرقه کنند.

,

///

, ///,

امروز همزمان با 28 صفر سالروز رحلت جانسوز پیامبر خوبی‌ها حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت سبط  اکبرش امام حسن مجتبی(ع)  یک بار دیگر  عطر شهادت در آسمان شهر  بیله سوار پیچید و خیل مشتاقان راه امام و شهدا با حرکت دستجات عزاداری و فریادهای از جنس نور صحنه‌هایی از همدلی و انسجام را آفریدند.

,

مردم شهیدپرور شهرستان بیله سوار با استقبال با شکوه خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حبیب اسلامی که بعد از 31 سال به شهرش باز گشته بود صحنه‌های از عشق و ارادت خود را به اهل بیت رسول الله(ص) و شهدای هشت سال دفاع مقدس نشان دادند.

,

//

, //,

امروز صدای شکستن بغض‌های در گلو مانده و نوای ناله‌های انتظار به گوش می‌رسید، دیگر انتظارها به پایان رسید و مردم بیله سوار با فریاد یا حسین (ع) و نوای کجایید ای شهیدان خدایی بلاجویان دشت کربلایی و... پیکر مطهر شهید اسلامی را تا آرامگاه ابدیش بدرقه  کردند.

,

امروز زن و مرد، مسئول و غیر مسئول و اقشار مختلف مردم با حضور در تشییع پیکر مطهر شهید سنگ تمام گذاشتند و یکی از بزرگترین افتخارات بیله سوار را یک بار دیگر رقم زدند.

,

///

, ///,

در این مراسم که با عزاداری پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) همراه بود مردم شهیدپرور بیله سوار پیکر پاک و مطهر شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس را از میدان مصلی بیله سوار تا محله باباش تشییع کردند.

,

در ادامه امام جمعه شهرستان بیله سوار حجت‌الاسلام قیاسی بر پیکر مطهر شهید نماز خواند.

,

///

, ///,

بعد از مراسم تشییع پیکر مطهر شهید اسلامی برای خاکسپاری به گلزار شهدای محله باباش بیله سوار منتقل شد تا در کنار همزمان شهیدش آرام گیرد.

,

 گفتنی است، شهید حبیب اسلامی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است که در سال 1365 در منطقه عملیاتی حاج عمران به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

,

///

, ///,

مراسم ختم این شهید فردا شنبه با حضور خانواده معظم شهید، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم از ساعت 10 تا 12 ظهر در مسجد جمعه شهر بیله سوار برگزار خواهد شد.

,

گزارش از مرتضی بری

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه