اخبار داغ

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان:

ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی برای خانواده دانشجویان زلزله زده/ دانشجویان زلزله زده سنی و شیعه دانشگاه آزاد تویسرکان از پرداخت شهریه معاف شدند

ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی برای خانواده دانشجویان زلزله زده/ دانشجویان زلزله زده سنی و شیعه دانشگاه آزاد تویسرکان از پرداخت شهریه معاف شدند
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان از ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده دانشجویان زلزله زده این واحد دانشگاهی، از طرف کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا «مجتبی بابایی» رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در گفت و گو با رودآور؛ با ابراز همدری با خانواده های زلزله زده استان کرمانشاه، گفت: در راستای همیاری هم وطنان خود در مناطق زلزله زده، اساتید و کارکنان دانشگاه آژاد تویسرکانی در اقدامی هماهنگ حقوق یک روز و همچنین بیش از 70 تخته پتو و دیگر کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به خانواده دانشجویان زلزله زده این واحد دانشگاهی اهدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

وی اظهار کرد: گرچه قرار ابتدایی بر این بود تا کمک های دیگر دانشگاه های سراسر کشور به مرکز به دانشگاه مرکزی استان رود و از آنجا توزیع، با این وجود برای دلجویی از دانشجویان این واحد دانشگاهی که از مناطق زلزله زده هستند، به سرپل ذهاب رفتیم و از نزدیک با آنان دیدار کردیم.

,

رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان همچنین به دیگر کمک های این دانشگاه به دانشجویان خود در مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: با توجه به میزان خسارت وارد شده به دانشجویانمان، تصمیم بر آن شد تا برای آنان 100 درصد هزینه خوابگاه تخفیف داده شود.

,

بابایی تصریح کرد: همچنین حداقل برای یک سال و تا زمانی که اوضاع این دانشجویان در مناطق زلزله زده به سرانجام برسد هم آنان از پرداخت شهریه معاف می شوند.

,

به گزارش رودآور، عمده دانشجویان زلزله زده اهل سنت هستند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه