اخبار داغ

معاون هلال‌احمر اصفهان خبر داد؛

اعزام گروه «ساماندهی حمایت روانی» بازماندگان از حوادث به مناطق زلزله‌زده

اعزام گروه «ساماندهی حمایت روانی» بازماندگان از حوادث به مناطق زلزله‌زده
معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، گفت: تیم ساماندهی حمایت روانی بازماندگان از حوادث این جمعیت به مناطق زلزله‌زده غرب کشور، اعزام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حیدر علی خانبازی، از اعزام گروه حمایت روانی (سحر) جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان به مناطق آسیب‌دیده از زلزله خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در مورد مأموریت این گروه، اظهار کرد: این گروه باهدف کاهش شیوع و پیشگیری از پیشرفت و تشدید عوارض روانی بلایا، تقویت مهارت‌های اجتماعی بازماندگان و کمک به ساماندهی مجدد جامعه اعزام شد.

,

وی ادامه داد: افزایش توان انطباق و آماده‌سازی بازماندگان با کمک جامعه محلی شامل گروه‌های اجتماعی، مذهبی، ورزشی، حمایت روانی، بهداشتی، پشتیبانی و هنری از دیگر مأموریت‌های این تیم است که با اهدای هدایا به کودکان، برگزاری مراسم متناسب با عقاید دینی منطقه، بررسی وضعیت بهداشتی آسیب دیدگان، ایمن‌سازی مناطق، برگزاری بازی‌ها و اجرای نمایش‌ها جهت تسکین آلام کودکان و نوجوانان در قالب تیم 12 نفره در مناطق آسیب‌دیده حضور خواهند داشت.

,

خانبازی با بیان اینکه این تیم متشکل از اعضایی از شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد، برخوار، خمینی‌شهر، چادگان، شاهین‌شهر و میمه و آران و بیدگل هستند، گفت: شش نفر روحانی امدادگر، دو نفر روانشناس و مشاوره و چندین عضو باتجربه این جمعیت که سابقه حضور در کاروان‌های نیکوکاری و حوادث گذشته رادارند در این تیم به ارائه خدمت به بازماندگان از سانحه زلزله اخیر خواهند پرداخت.

,

به گزارش صاحب‌نیوز، «سحر» مخفف تیم ساماندهی حمایت روانی بازماندگان از حوادث جمعیت هلال‌احمر است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه