اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل خبر داد:

برگزاری 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردل

برگزاری 100 برنامه به مناسبت هفته بسیج در اردل
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل گفت: در طول هفته بسیج 100 عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان اردل برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ جمشیدی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل در گفت و گو با هفت چشمه ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: یکی از ویژگی‌های مهم بسیج انعطاف‌پذیری آن است و این نیروی مردمی در تمامی حوزه‌های فرهنگی، جنگ نرم و جنگ سخت فعالیت دارد و امام راحل نیز این سازمان مردمی را برای احیای اسلام تاسیس کرده است.

جمشیدی افزود: یکی از دلایل مهمی که سبب جاودانه شدن بسیج شده است فرهنگ و تفکر بسیجی است چراکه فعالیت‌های بسیجیان به منظور حفظ آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی است و حوزه‌های مادی در این فعالیت‌ها حایگاهی ندارد.

وی از برگزاری ۱۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبرداد و گفت: برنامه های هفته بسیج سال جاری با شعار "بسیج محور مردم سالاری دینی" در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اردل به عمده برنامه های هفته بسیج در شهرستان اردل اشاره کرد و گفت: عطرافشانی گلزار شهدا،برگزارای یادواره شهدا،حضور سازمان یافته حلقه های شجره صالحین در نمازعبادی سیاسی روز جمعه، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، هیئت امناء مساجد وفرماندهان مقاومت، اجتماع بزرگ بسیجبان به عنوان شکوه پایداری در ۵ آذرماه ، برگزاری مسابقات ورزشی وخدمت رسانی به مناطق محروم و مناطق زلزله زده غرب کشور در قالب بسیج سازندگی از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
 
,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه