اخبار داغ

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار:

قاچاقچی موبایل در چابهار ۵۵۰ میلیون ریال جریمه شد

قاچاقچی موبایل در چابهار ۵۵۰ میلیون ریال جریمه شد
رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار از جریمه ۵۵۰ میلیون ریالی قاچاقچی موبایل در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهاربهاران، محمود میرشکار اظهار کرد: مأمورین پلیس آگاهی شهرستان نیکشهر در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک که پس از متوقف شدن خودرو و در بررسی صورت گرفته تعداد 777 دستگاه گوشی نوکیا و سامسونگ، 1390 عدد کاور گوشی، 300 عدد باطری گوشی، 200 عدد شارژر، بیش از 700 عدد مموری و سایر لوازم جانبی گوشی همراه مشکوک به قاچاق را کشف کردند.

وی افزود: با استعلام انجام شده از دستگاه های مرتبط، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 540 میلیون و 977 هزار ریال اعلام و مدارک ارائه شده توسط متهم مورد تأیید قرار گرفته نشد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار بیان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز با توجه به اظهارات متناقض متهم و فاقد اعتبار بودن مدارک ارائه شده و براساس نتایج استعلامات و سایر ادله موجود در پرونده و مطابق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تخلف را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالاهای مکشوفه به میزان 550 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

میرشکار خاطرنشان کرد: با قاچاقچیانی که در جهت سودجویی اقدام به ورود کالای قاچاق به کشور می کنند و به صنعت داخلی آسیب وارد می کنند مطابق صلاحیت ها برخورد جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه