اخبار داغ

به همت کار آفرین سراوانی؛

هشت تن علوفه دام به نیمروز ارسال شد/ تبدیل تهدید به فرصت با استفاده از ظرفیت منطقه+تصاویر

هشت تن علوفه دام به نیمروز ارسال شد/ تبدیل تهدید به فرصت با استفاده از ظرفیت منطقه+تصاویر
کارآفرین شهرستان سراوان گفت: محموله علوفه دام با وزن هشت تن که توسط گروه تولیدی توزیعی علوفه دامی و کود گیاهی امید شرق ابوالقاسم بانک شهر محمدی تولید شده است، به شهرستان نیمروز ارسال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون مهدی دهواری با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده گروه تولیدی توزیعی علوفه دامی و کود گیاهی امید شرق ابوالقاسم بانک شهر محمدی اظهار داشت: ظرفیت تولید علوفه دامی از سرشاخه ها و خوشه های نخل خرما 30 تن در هر ماه است که پس از یک فصل سه ماهه در برنامه میان مدت ظرفیت تولید ماهیانه قابل ارتقا می باشد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
 
,
وی با بیان اینکه قبل از راه اندازی این خط تولید، سرشاخه ها و خوشه های درخت خرما با اتش زدن و یا طعمه حریق شدن به هدر می رفت،  افزود: با راه اندازی خط تولید علوفه دام و کود گیاهی روزانه دو تن سرشاخه و خوشه نخل خرما توسط این گروه از سطح نخلستان های منطقه جمع آوری و به علوفه دام ارزان قیمت تبدیل می شود. 
,
 
,
کارآفرین سراوانی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت موجود در منطقه، تهدید به یک فرصت تبدیل شده و در حال حاضر برای هفت نفر نیروی بومی منطقه به صورت مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است. 
,
 
,
دهواری در پایان تصریح: تبدیل کارگاه به کارخانه با همکاری و همراهی وزارت جهاد کشاورزی از برنامه های پیش روی این مجموعه خواهد بود. 
,
 
, ,
 
, , , , , , , , , , , , , ,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه