اخبار داغ

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان:

مردم گلستان بیش از 2 میلیون و پانصد هزار سیم کارت دارند/ تا دو سال دیگر همه روستاهای استان دارای اینتر نت می شوند

مردم گلستان بیش از 2 میلیون و پانصد هزار سیم کارت دارند/ تا دو سال دیگر همه روستاهای استان دارای اینتر نت می شوند
مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان با بیان این مطلب که تا ۲ سال دیگر همه روستاهای استان تحت پوشش اینترنت قرار می گیرند، افزود: شرکت مخابرات بیش از 150 میلیارد ریال از مردم و حدود 40 میلیارد ریال از سازمانهای دولتی طلبکار می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا "غلامعلی شهمرادی" مدیر عامل شرکت مخابرات استان گلستان در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بندرگز در گفتگو با کاسب امین؛ گفت: مخابرات استان برای ارائه سرویسهای جدید تمهیدات لازم در نظر گرفته است ، برای بالا بردن سرعت ، مسیرهای سیم مسی به منازل همانند ادارات و سازمانها  تبدیل به فیبر نوری می شود و پهنای باند بی نهایت مستلزم تولید محتوا های مناسب می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی سرویس iptv را یکی از برنامه های شرکت مخابرات استان اعلام کرد که دارای محتوای متنوع برای همه رده های سنی بوده و از قابلیتهای آن امکان مشاهده شبکه های تلوزیونی داخلی بصورت زنده و آرشیو می باشد.

,

* 2 میلیون و پانصد هزار سیم کارت در اختیار مردم استان می باشد/600 هزار مشترک تلفن ثابت فعال دارد

, * 2 میلیون و پانصد هزار سیم کارت در اختیار مردم استان می باشد/600 هزار مشترک تلفن ثابت فعال دارد, * 2 میلیون و پانصد هزار سیم کارت در اختیار مردم استان می باشد/600 هزار مشترک تلفن ثابت فعال دارد,

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان افزود: طبق آمار موجود 1 میلیون و 300 هزار سیم کارت همراه اول در سطح استان وجود دارد و با احتساب سایر اپراتورهای فعال مجموعا 2 میلیون و پانصد هزار سیم کارت در اختیار مردم استان می باشد.

,

"شهمرادی" همچنین در بحث اینترنت گفت: مجموع سرویسهای پهنای باند بالا ( از یک mb به بالا) دارای 150000 مشترک می باشد که استان گلستان 600 هزار مشترک تلفن ثابت فعال دارد و همه روستاهای استان ارتباط تلفنی دارند.

,

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تمام روستاهای استان طی دوسال آینده کاملا تحت پوشش اینترنت قرار خواهند گرفت و با توجه به زیر ساختهایی که در حوزه شهرستان بندرگز وجود دارد این شهرستان، جزء رتبه های اول تا سوم استان می باشد.

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان، توسعه شبکه دولت را از پروژهای مهم مخابرات عنوان کرد و تصریح کرد: با اجرای این پروژه کلیه ارگانها و دستگاههایی که از بودجه دولت استفاده می کنند باید در پوشش یک شبکه واحد قرارگیرند و امنیت شبکه مستلزم این است که بر روی یک شبکه اختصاصی قرار گیرد و از اینترنت استفاده نشود. حتی دهیاریها و شوراهای حل اختلاف نیز به این شبکه متصل می گردند و یک پروژه ملی هست که با عقد قرار داد نهاد ریاست جمهوری با مخابرات در حال اجرا می باشد.

,
,
,

"شهمرادی"  یکی از چالشهای پوشش مناسب برای بحث اینترنت و موبایل را مشکلات ناشی از عدم استقرار دکلهای ارسال امواج دانست و گفت : مالکیت و شایعات مربوط به زیانبار بودن امواج  در سطح جامعه از موانع اصلی حل مشکل پوشش کامل امواج می باشد.

,

* شرکت مخابرات بیش از 150 میلیارد ریال از مردم و حدود 40 میلیارد ریال از سازمانهای دولتی طلبکار است

, * شرکت مخابرات بیش از 150 میلیارد ریال از مردم و حدود 40 میلیارد ریال از سازمانهای دولتی طلبکار است, * شرکت مخابرات بیش از 150 میلیارد ریال از مردم و حدود 40 میلیارد ریال از سازمانهای دولتی طلبکار است,

وی همچنین از  تبدیل کابلهای هوایی به زمینی خبر داد و اظهار کرد: برای جلوگیری از آسیب دیدگی و سرقت کابلهای مخابرات در روستاها نیز هزینه ای بالغ بر 1000 میلیارد ریال برای انجام این برنامه هزینه در پی خواهد داشت.

,

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان در بحث وصول این شرکت از مردم و نهاد هاخاطر نشان کرد: بحث وصول مطالبات مخابرات را یکی از معضلات این سازمان است و در همین راستا شرکت مخابرات بیش از 150 میلیارد ریال از مردم و حدود 40 میلیارد ریال از سازمانهای دولتی طلبکار می باشد و این امر مانع از سرمایه گذاری و اجرای پروژه های مورد نیاز شرکت می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه