اخبار داغ

جانشین فرماندهی انتظامی سراوان مطرح کرد؛

کاهش جرایم در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی/۲۰۰ میلیون تومان انواع کالای قاچاق در سراوان کشف شد

کاهش جرایم در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی/۲۰۰ میلیون تومان انواع کالای قاچاق در سراوان کشف شد
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان گفت: در راستای اجرای طرح عملیاتی رعد 200 میلیون تومان انواع کالای قاچاق در سراوان کشف و ضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از شستون سرهنگ نصرالله شیبک اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح عملیاتی رعد 200 میلیون تومان انواع کالای قاچاق در شهرستان سراوان کشف و ضبط شد.
وی مبارزه قاطع با قاچاقچیان و کاهش ناهنجاری اجتماعی را از اهداف خود عنوان کرد و افزود: در طرح عملیاتی رعد انواع کالای قاچاق شامل سوخت، لوازم خانگی و لوازم آرایش کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شستون,
,


جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان با اشاره به دستگیری 25 قاچاقچی و توقیف 23 خودرو سبک و سنگین در این طرح تصریح کرد: در راستای افزایش امنیت اجتماعی موفق به کشف هشت فقره سرقت و دستگیری 10 سارق شدیم.
وی با بیان اینکه مشارکت مردم در ارتقاء امنیت اجتماعی نقش مهمی دارد، اذعان داشت: تقویت همدلی پلیس ، مسئولان و شهروندان سراوانی برای ریشه کن کردن آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

,
,
,


شیبک عنوان کرد: فعالیت اجتماعی ، چراغ راهی در حوزه های امنیتی و انتظامی است و هر چقدر اقدامات و فعالیت های اجتماعی پلیس با همکاری و همدلی سایر اقشار به خصوص مردم آگاه و دلسوز جامعه بیشتر شود، شاهد کاهش بار انتظامی، امنیتی و ناهنجاری های اجتماعی خواهیم بود.

,
,


وی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس راهور سراوان در اجرای طرح های مختلف جهت برخورد با قانون شکنان 72 دستگاه خودرو و موتور سیکلت را توقیف کرده است.
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه