اخبار داغ

سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی:

یکی از نیازهای اخلاقی مدیران داشتن سعه صدر است

یکی از نیازهای اخلاقی مدیران داشتن سعه صدر است
سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی با بیان اینکه مدیران باید خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را سرلوحه کارها قرار دهند گفت: یکی از نیازهای اخلاقی مدیران داشتن سعه صدر است و مدیرانی که سعه صدر نداشته باشند در موقعیت‌های مهم عجولانه تصمیم می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شازند ما، حجت الاسلام سلطانی سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی در جلسه درس اخلاق مدیران شهرستان شازند که در آستان امامزاده سهل ابن علی آستانه برگزار شد به وظایف مدیران در محیط کاری اشاره کرد و گفت: توجه به کار ارباب رجوع باید در سرلوحه کارها باشد تا مردم با رضایت از ادارات خارج شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شازند ما,

وی با بیان اینکه مدیران باید خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم را سرلوحه کارها قرار دهند که این مهم نوعی عبادت است افزود: یکی از نیازهای اخلاقی مدیران داشتن سعه صدر است و مدیرانی که سعه صدر نداشته باشند در موقعیت‌های مهم عجولانه تصمیم می‌گیرند.

,

سرپرست اداره کل اوقاف وامورخیریه استان مرکزی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مهم‌ترین راه‌های موفقیت مدیران در نظر گرفتن اخلاص و یاری از خداوند است اظهار کرد: اخلاص در عمل، عبادت و ارتباط با خدا از جمله دلایل توفیق مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

سلطانی خدمت به مردم توسط مدیران مومن و ولایتمدار در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک توفیق بزرگ الهی دانست و خاطر نشان کرد:  خدمت در سایه نظام ولایتی و در حکومت اسلامی در عین سختی و دشواری یک نعمت از سوی خداوند و فرصتی برای زندگی است و باید قدر آن را دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه