اخبار داغ

فرماندار بندرگز خبرداد:

پرداخت ۴۶ میلیارد تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی بندرگز

پرداخت ۴۶ میلیارد تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی بندرگز
فرماندار شهرستان بندرگز گفت: درسال ۹۶ تاکنون ۴۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید مربوط به برنامه اقتصاد مقاومتی به واحد های صنعتی بندرگز پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ،"علی اصغر میرزایی" فرماندار شهرستان بندرگز در حاشیه جلسه شورای اداری این شهرستان در گفتگو با کاسب امین، گفت: در سال 96 تاکنون ۴۶ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید مربوط به برنامه اقتصاد مقاومتی به واحدهای صنعتی بندرگز پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد واحد انبار این شهرستان در سامانه جامع انبارها، ثبت شده است، افزود: 903 واحد انبار در سامانه انبار مرکز ثبت شده است که 618 مورد آن صنفی و مابقی شامل انبارهای کشاورزی بخش معدن و صنعتی می باشند.

"میرزایی" در ادامه اشاره ای به سهم اعتباری اشتغال این شهرستان کرد و اذعان کرد: سهم اعتباری اشتغال کمیته امداد شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال 96 ، 24 میلیارد ریال می باشد که تاکنون 25 درصد آن محقق شده است.

فرماندار شهرستان بندرگز، تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت که در سطح مراکز استان ها افتتاح شده ست، برای دستگیری و یاری رسانی به جامعه هدف کمیته امداد و در ادارات کمیته امداد شهرستانها فعالیت خود را در این شهرستان آغاز می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تنها راه نجات و برون رفت کشور از مشکلات و بحرانهای اقتصادی اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی است.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه