اخبار داغ

در زورخانه پهلوان نادر سنندج برگزار شد/

جمع آوری کمک‌های جامعه ورزشی سنندج برای زلزله زدگان کرمانشاه در جشن بزرگ گلریزان

جمع آوری کمک‌های جامعه ورزشی سنندج برای زلزله زدگان کرمانشاه در جشن بزرگ گلریزان
جشن بزرگ گلریزان جامعه ورزش استان به منظور حمایت از هموطنان زلزله زده کرمانشاه در زورخانه پهلوانی سنندج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، جشن بزرگ گلریزان جامعه ورزش استان کردستان ظهر روز جمعه ۲۵ آبان ماه به منظور حمایت از هموطنان زلزله زده کرمانشاه در زورخانه پهلوان نادر سنندج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,


مسئولین کردستان، پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی، قهرمانان و ورزشکاران با حضور در این آئین همدردی خود را با هموظنان کُرد زبان کرمانشاه را اعلام کردند.

,
,


براساس این گزارش، قبل از برگزاری جشن گلریزان ورزشکاران و کهن کسوتان رشته باستانی به صورت حمعی و هماهنگ با ضرب و زنگ مرشد خوش صدای سنندجی  فریبرز نوروزی به ورزش های زورخانه ایی پرداختند.

,
,


بهرام نصراللهی رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه ایی استان و حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و تنی چند از اعضای شورای شهر سنندج نیز این مراسم را همراهی کردند.

,
,


جشن گلریزان، این آئین سنتی و قدیمی که در جهت کمک به مستمندان و افراد بی بضاعت ریشه در فرهنگ مردم ایران و ورزش زورخانه دارد، جامعه ورزش کردستان طبق این آئین ملی مذهبی در این مراسم کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مردم آسیب دیده از زلزله ی کرمانشاه اهداء و تحویل دادند.

,
,


بهرام نصراللهی رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه ایی استان و حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هر کدام با اهداء پنج میلیون تومان چراغ اول این گلزیران را روشن کردند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه