اخبار داغ

فرصت‌طلبان زلزله!

فرصت‌طلبان زلزله!
همیشه در کشور فرصت‌طلبانی هستند که بعد از هر مصیبت در کشور به‌جای کمک به هم‌وطنان، به تخریب رقیب خود و جناح‌بندی سیاسی می‌پردازند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، همیشه در کشور فرصت‌طلبانی هستند که بعد از هر مصیبت در کشور به‌جای کمک به هم‌وطنان، به تخریب رقیب خود و جناح‌بندی سیاسی می‌پردازند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
گاهی در آتش‌سوزی پلاسکو و گاهی در همین زلزله اخیر غرب کشور، به‌جای حس وطن‌پرستی مثل لاشخوران سیاسی به لجن پراکنی علیه رقبا می‌پردازند؟!

امروز هم در زلزله جان‌سوز کرمانشاه به‌جای کمک به دولت منتصب به خود در خدمت‌رسانی، به تخریب پروژه مهم مسکن مهر پرداختند؟!

در این راه از عکس‌های تخریب ساختمان در مصر هم نگذشته و ناشیانه آن را به اسم مسکن مهر به تصویر کشیده‌اند.

در علم سازه و زلزله، استراکچر ساختمان یعنی تیرها و ستون‌ها و اتصالات بادبندی باید در برابر زلزله رفتار الاستو پلاستیک داشته باشند و در زلزله‌های شدید فرونریزند که در ساختمان‌های عکس‌برداری شده مسکن مهر هیچ ساختمانی فرونریخته بلکه نمای ساختمان ریزش کرده است!

بهتر است لاشخوران زلزله به‌جای ناشی گری و تخریب رقبا به دولت ضعیف خود کمک کنند که خدمت‌رسانی بهتری به زلزله‌زدگان بکند تا بار مسئولیت، کمی از سپاه و بسیج و نیروهای مردمی کاسته شود؟!

لاشخوران اگرچه همیشه به خاطر مرده‌خواری شکم سیر هستند ولی در فرهنگ هیچ قومی به‌خوبی از آن‌ها یاد نشده است؟!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه