اخبار داغ

خدمات سبزپوشان سپاه کردستان در مناطق زلزله زده کرمانشاه، فراتر از قاب تصویر

خدمات سبزپوشان سپاه کردستان در مناطق زلزله زده کرمانشاه، فراتر از قاب تصویر
سپاه کردستان با بهره‌گیری از یگان‌های پیاده و نیروهای بسیج بومی، آمادگی خود را جهت امدادرسانی به مردم و یافتن مجروحان و آواربرداری اولیه برای امداد و نجات در همان ساعات اولیه زلزله کرمانشاه ، اعلام نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، زمین‌لرزه‌ای که یک شنبه شب گذشته به‌بزرگی ۷.۳ در "ازگله" کرمانشاه رخ داد خسارات بسیاری به مناطق شهری و روستایی غرب استان کرمانشاه وارد کرد، بطوریکه مردم و دولت و تمام ارگان های نظامی از جمله سپاه پاسداران جهت کمک رسانی به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

از همان ساعات اولیه سرلشکر محمد‌علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کردند.

,

 

,

سرداران سپاه با هدف انعکاس خدمات‌رسانی سپاه و بسیج در مناطق زلزله‌زده استان با بالگرد عازم مناطق آسیب‌دیده از زلزله ویرانگر از شب وقوع حادثه وارد استان کرمانشاه شدند.

,

 

,

پیام مقام معظم رهبری در نخستین ساعات پس از وقوع حادثه نیز سبب شد توجهات بیش از پیش به منطقه زلزله‌زده استان کرمانشاه معطوف شود زیرا معظم له فرموده بودند که ارتش و سپاه و بسیج، با نظم و سرعت به آوار برداری و انتقال مجروحان کمک کنند و دستگاههای دولتی چه نظامی و چه غیر ظامی همه‌ی توان خود را برای یاری آسیب دیده‌ها و خانواده‌های آنان به صحنه آورند.

,

 

,

در این شرایط سپاه کردستان نیز با بهره‌گیری از یگان‌های پیاده و نیروهای بسیج بومی، آمادگی خود را جهت امدادرسانی به مردم و یافتن مجروحان و آواربرداری اولیه برای امداد و نجات اعلام نمود.

,

 

,

, ,

 

,

سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، به کمک‌رسانی‌های سپاه بیت المقدس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس تقسیم وظایفی که سپاه کل، انجام داده علاوه بر گکارهای امدادی و خدماترسانی به کل مناطق زلزله‌زده، وظیفه کمک‌رسانی و بازسازی 6 روستای زلزله‌زده به سپاه بیت‌المقدس واگذار شده و این بازسازی باید ظرف 2 ماه انجام شود.

, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه بعد از گذشت 25 دقیقه از آمدن زلزله با فرمانده سپاه کرمانشاه تماس گرفتم و گفتم برای کمک رسانی روی کردستان حساب ویژه باز کند، افزود: علاوه بر استقرار بیمارستان صحرایی سپاه بیت المقدس متشکل از پرسنل بیمارستان شهید قاضی سنندج در منطقه ثلاث باباجانی، تاکنون 142 خودروی سبک و سنگین حاوی کمک های سپاه و پایگاه های بسیج مردمی به کرمانشاه ارسال شده است.

,

 

,

, ,

 

,

استقرار و فعال شدن واحدهای بیمارستانی ثابت و صحرایی سپاه در مناطق زلزله زده برای کمک به سیستم بیمارستانی کشور، نقش قابل توجهی در کاهش آمار تلفات مصدومان داشت.

,

 

,

مسؤول بهداری سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سپاه کردستان اظهار داشت: بهداری سپاه بیت المقدس کردستان برای کمک به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور در آماده باش کامل است.

,

 

,

وی افزود: در این رابطه با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نیز صحبت شده و آمادگی خود برای اعزام اعم از نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی را اعلام کرده‌ایم.

,

 

,

نادری تصریح کرد: همچنین با مسؤول بیمارستان شهید قاضی سنندج نیز که اعزام‌هایی به مناطق زلزله زده کرمانشاه داشته‌اند اعلام کرده‌ایم در صورت نیاز ما آمادگی کامل برای در اختیار قراردادن امکانات و تجهیزات خود را داریم.

,

 

,

, ,

 

,

اعلام آمادگی بهداری سپاه کردستان در همان ساعات اولیه زلزله صورت گرفت و هم اکنون بیمارستان صحرایی سپاه در ثلاث باباجانی در حال کار خدمت رسانی با جدیت و مراقبت است.

,

 

,

سپاه همواره نقش آفرینی در صحنه امدادرسانی به هموطنان عزیزمان را یک فریضه مقدس دانسته و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

,

 

,

در روزهای گذشته برخی کانال‌های معاند خط تخریب سپاه را دنبال کرده اند و با انتشار مطالب کذب و هتاکی ها در فضای مجازی سعی در ایجاد تفرقه بین سپاه و مردم دارند.

,

 

,

هر چند که سیاست تخریبی گردانندگان این رسانه ها در مقاطع حساس برای عموم مردم آشکار شده است اما گویا هنوز به این باور نرسیده اند که این هتاکی و فحاشی ها جز رو شدن دستشان در دشمنی با ملت ایران نتیجه ای ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه