اخبار داغ

شهادت؛ آخرین درس معلم بود

شهادت؛ آخرین درس معلم بود
شهید «علی حسینی»با آغاز جنگ تحمیلی عشق به اسلام و انقلاب باعث شد تا برای ادای وظیفه سنگر جهاد را برای ادامه فعالیت خود برگزیند و با شهادت خود در ۲۷ آبان‌ماه آخرین درس را به دانش‌آموزان خود آموخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ شهید «علی حسینی» در سوم خرداد سال ۱۳۳۴ چشم به عالم هستی گشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

صفا، پاکی و قداست را با الفاظی پاک از دهان مادری مؤمنه، و رادمردی را از وجود پدری کشاورز و مذهبی که عمری را با قرآن بسر برده بود، فراگرفت.

,

او در دبستان ادب شور عشق را آموخت و تحصیلات ابتدایی را به پایان رساند، سپس به توصیه پدر وارد مدرسه عملیه آشتیان شد و از معارف دینی ره توشه ای برگرفت. چنین فضایی مذهبی سبب شد تا شهید حسینی از ابتدا با آگاهی مسیرش را مشخص کند.

,

تواضع شهید حسینی بر هیچ‌ کسی پوشیده نیست، این صفت درخصوص همه شهدا صدق می‌کند اما در باب شهید حسینی می توان به جرأت این مهم را عنوان داشت. شهید حسینی در برابر سختی ها همیشه صبور و مقاوم بودند و توکلشان در کارها همیشه به خدا بود.

,

این شهید بزرگوار پس از پایان تحصیلات عازم تهران شد و با کار و تلاش روزانه در برابر سختی‌ها و مشقت‌ها کوله‌باری از تجربه را در کمال صبوری کسب کرد، تا زمان خدمت نظام وظیفه فرا رسید.

,

پس از اتمام خدمت سربازی، علاقه فراوانش سبب شد تا قدم در عرصه علم نهاده و رسالت ائمه اطهار(ع) را در پیش گیرد و شغل معلمی را برگزیند. با آغاز جنگ تحمیلی عشق به اسلام و انقلاب باعث شد تا برای ادای وظیفه سنگر جهاد را برای ادامه فعالیت خود برگزیند. عشق به شهادت و رسیدن به معبود تمام وجودش را فراگرفت و چندین بار در جبهه های نبرد حق علیه باطل در برابر دشمنان ایستاد و دِین خود را به انقلاب ادا کرد و سرانجام در ۲۷ آبان‌ماه در منطقه عملیاتی «سومار» به دیدار معشوق شتافت و با شهادت خود آخرین درس را به دانش‌آموزان خود آموخت تا در راه انقلاب اسلامی برای همیشه جاودانه باشد.

,

شهید دارای اخلاقی خوب و متین بود، فردی دلسوز و متعهد نسبت به حرفه معلمی و حساس و پرجنب و جوش نسبت به مسائل نظام و انقلاب اسلامی بود، و به خاطر همین خصوصیات بارز اخلاقی اش مورد احترام همه بود.

,


فرازی از وصیت‌نامه شهید «علی حسینی»​:

,
, فرازی از وصیت‌نامه شهید «علی حسینی»​:, فرازی از وصیت‌نامه شهید «علی حسینی»​:,

«با عشقی به الله و شور و علاقه‌ به ملت ایران و آگاهی کامل و شناختی عمیق، داوطلبانه به جبهه های حق علیه باطل آمدم تا دِین خود را به اسلام عزیز و امام امت ادا کنم و خون ناقابل خود را نثار درخت تناور دین اسلام کنم و باشد که خونم راهگشای دیگران بوده و ان شاءالله هدفم را دنبال کنند.

,

جوانان حزب اللهی و ملت عزیز؛ اسلام را یاری کنید چون که اسلام تنها راه نجات است، از مردم می خواهم امام و روحانیت را یاری کنند که یاری به اسلام است».

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه