اخبار داغ

حضور تیم سرمایه گذار ایتالیایی در جلسه سنندج/تکلیف سرمایه گذار آلمانی پروژه تله کابین آبیدر چه شد؟

حضور تیم سرمایه گذار ایتالیایی در جلسه سنندج/تکلیف سرمایه گذار آلمانی پروژه تله کابین آبیدر چه شد؟
تیم سرمایه گذاری ایتالیایی در حالی در استانداری کُردستان حضور یافته که تکلیف تیم قبلی آلمانی جهت تکمیل تله کابین آبیدر نامشخص است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای آبیدر، شعار مسئولین دولتی و نمایندگان مردم در مجلس مبنی بر لزوم حضور سرمایه گذاران خارجی در کُردستان و واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های اشتغالزایی به آنان در چند سال اخیر بسیار به گوش رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای آبیدر,

 

,

در تازه ترین اقدام فرشادان و مرادی، نمایندگان مردم کُردستان در مجلس، تیمی سرمایه گذار از ایتالیا برای آگاهی از پتانسیل‌های کُردستان و امکان سرمایه گذاری در این استان در استانداری حضور یافته‌اند.

,

 

,

حسین فیروزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعە منابع استاندار کردستان در این جلسه از حمایت کامل مدیریت استان از سرمایەگذاری های مولد خبر داده و گفته که ما از شرکت ها و هلدینگ‌‍های اروپایی کە مایل بە سرمایەگذاری در کردستان باشند استقبال می کنیم، چرا کە اتحادیە اروپا هموارە برای کشور ما اهمیت خاصی داشتە است.

,

 

,

این در حالی است که آقایان دولتی در سال‌های اخیر تلاش بسیاری برای حضور شرکت‌های خارجی نکرده بودند و بارها مورد انتقاد رسانه‌ها و نمایندگان مردم قرار گرفته‌اند.

,

 

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفته که همە پتانسیل های سرمایە گذاری در سنندج، مسیر مریوان را بە این شرکت معرفی خواهد شد کە امیدواریم بعد از بررسی های لازم منجر بە عقد تفاهم نامە شود.

,

 

,

این دیدار در حالی صورت می‌گیرد که مرداد ماه سال 95، تیمی متشکل از سرمایه گذاران آلمانی در شهرداری سنندج با حضور فرشادان و شهردار وقت، پیش قرارداد ساخت پروژه تله کابین آبیدر را امضا کردند؛ پروژه‌ای که علی رغم وعده‌های صورت گرفته هیچوقت به اجرا نرسید!

, پیش قرارداد ساخت پروژه تله کابین آبیدر را امضا کردند,

 

,

چنین وعده‌هایی از سوی مسئولین و نمایندگان به مردم و نبود اثربخشی و تغییر در شهر موجب شده تا رسانه‌ها به عنوان چشم و گوش مردم این سوال را از مسئولین بپرسند که آیا حضور این سرمایه گذاران ایتالیایی سرنوشتی همانند تیم آلمانی تله کابین آبیدر را خواهند داشت؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه