اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد؛

برخی می خواهند سپاه را مخالف کارهای اقتصادی جلوه دهند/ ۱۱ هزار میلیارد تومان از سرمایه استان در دست عده ای خاص است

برخی می خواهند سپاه را مخالف کارهای اقتصادی جلوه دهند/ ۱۱ هزار میلیارد تومان از سرمایه استان در دست عده ای خاص است
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه برخی در استان کرمان تلاش دارند تا سپاه را مخالف کارهای اقتصادی و اشتغالزایی جلوه دهند ، گفت:سپاه با کارها و سرمایه‌گذاری قانونی و خدمت رسانی به مردم نه تنها مخالفت نمی‌کند بلکه آنها را در این زمینه کمک و یاری نیز می کند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طی نشست خبری با اشاره به فعالیت های سپاه در استان کرمان اظهار داشت: سپاه در حال حاضر تعامل خوبی را با دستگاه ها شروع کرده است و تلاش دارد در این راستا از ظرفیت‌های استان استفاده نماید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

وی گفت:  از طرف دیگر سعی کردیم روحیه مطالبه گری را در مردم و مسئولین زنده کنیم که این اقدامات ما جواب داده است و برخی مسئولین در حال حاضر زمان‌هایی را برای شنیدن صحبت های مردم از طریق ایجاد سایت ها مشخص کردند و این نکته مثبتی است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: تلاش داریم استان کرمان را به نقطه‌ای برسانیم که در شان مردم باشد که اگر از ظرفیت های استان در بخش صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و نیروهای توانمند درست استفاده شود اثرات و برکات زیادی را برای استان خواهد داشت.

,

سردار ابوحمزه با بیان اینکه برخی در استان کرمان تلاش دارند تا سپاه را مخالف کارهای اقتصادی و اشتغالزایی جلوه دهند، تصریح کرد:  سپاه با کارها و سرمایه‌گذاری قانونی و خدمت رسانی به مردم نه تنها مخالفت نمی‌کند بلکه آنها را در این زمینه کمک و یاری نیز می کند ولی برخی در استان جنگ ایجاد می کنند که سپاه و بسیج مخالف کار اقتصادی و ایجاد اشتغال است.

,

وی در ادامه مطرح کرد: حرف ما این است که پول هفت باغ علوی را که ۳۰ کیلومتر آن را در کرمان به سمت ماهان گرفتید و آن را به سوئیت و ساختمان های مختلف تبدیل کردید و آن ها را فروختید و چند میلیارد تومان از هزینه‌های دولتی استفاده کردید را کجا خرج کردید؟

,

سردار ابوحمزه خاطر نشان کرد: در موسسه مولی الموحدین ۱۲ هزار میلیارد تومان گردش سرمایه شماست ، چرا هزینه های مالی این موسسه را شفاف بیان نمی کنید که چه مقدار از این هزینه ها را به مردم کمک می کنید؟ چند بیمارستان ساختید  و چقدر راه برای مردم استان کرمان درست کردید؟ چه میزان امکانات رفاهی برای مردم فراهم کردید؟

,

وی عنوان کرد: برخی از همین افراد برای من پیغام می گذارند و می گویند که یک جلسه بگذارید که ما شما را توجیه کنیم شما بهتر است به جای من رسانه‌ها را توجیه کنید و اقدامات مالی و اقداماتی که در راستای خدمت رسانی به مردم انجام داده اید را برای رسانه‌ها بیان کنید.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: آیا حرف ما غیرمنطقی و غیرقانونی است که بگویید سهام طلایی و زمین های هفت باغ را چه کردید، موسسه مولی الموحدین چه می کنند، چرا در پاسخ به مردم فرافکنی می کنید و چرا نمی‌خواهید صادقانه با مردم حرف بزنید؟

,

سردار ابوحمزه تصریح کرد: مشکل استان کرمان این است که با وجود این همه معادن ، صنایع برجسته و کشاورزی قابل قبول در سطح کشور،چرا باید ۱۱ درصد بیکاری را در استان شاهد باشیم و مردم در محرومیت زندگی کنند و آن وقت  ۱۱ هزار میلیارد تومان در دست یک جریان خاص باشد؟

,

وی در پایان اظهار کرد: سپاه به هیچ عنوان دست از مطالبه گری بر نمی دارد و این افراد باید پای مطالبه‌گری مردم بیایند و بگویند چه کردند، دیگر تمام شد زمانی که آنها هر کاری که دلشان می‌خواست انجام می‌دادند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه