اخبار داغ

مرندی در گفت و گو با دانا مطرح کرد؛

هنوز پاداش تورنومنت بین قاره ای به ما پرداخت نشده/ با غیرت برای تیم ملی بازی می‌کنیم

هنوز پاداش تورنومنت بین قاره ای به ما پرداخت نشده/ با غیرت برای تیم ملی بازی می‌کنیم
لیبرو تیم ملی والیبال ایران گفت: متاسفانه در کشور ما توجه زیادی به قهرمانان و مدال آوران نامی نمی شود که این مستلزم نگاه عمیق تری از سوی مسئولین مربوطه می باشد.
[

مهدی مرندی بازیکن تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛با اشاره به مظلوم واقع شدن برخی از رشته های ورزشی که در آن پرچم ایران همیشه در سکوی اول جهان قرار دارد اظهار داشت: متاسفانه در حق برخی از ورزشکاران سایر رشته های ورزشی که عناوین زیادی در سطح جهانی برای کشورمان کسب کرده اند هم اجهاف شده و اندک توجهی نه از سوی دولت و نه از سوی هیئت ورزش و حتی فدراسیون مربوطه هم به ایشان نمی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مرندی با اشاره به پایان تورنومنت بین قاره ای که تیم ملی والیبال کشورمان توانست به مقام سومی مسابقات دست یابد گفت: علی رقم تمام وعده وعیدهای داده شده، هیچ پاداش و دستمزدی به بازیکنان و کادر فنی و مربیان تیم ملی پرداخت نشده است.

,

بهترین لیبرو المپیک ریو به حضور پرتوان بازیکنان در تیم ملی اشاره کرد و تصریح کرد: که گفته بازیکنان تیم ملی در بازی های تیم باشگاهیشان بهتر ظاهر می‌شوند؟ هر یک از بازیکنانی که به تیم ملی والیبال کشور دعوت می شوند با تمامی قوا و با تعصب خاصی که نسبت به پیراهن تیم ملی کشور دارند مدافع عناوین جهانی تیم ملی هستند و می کوشند تا بر حریفان خود در تمامی تورنومنت ها غلبه کنند و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

,

مهدی مرندی در آخر به اهمیت نقش لیبرو و یا همان دریافت کننده اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اولین حمله در والیبال توسط سرویس زن های قدرتی زن انجام‌ می‌شود، دریافت کننده کار و نقش به سزایی در دفاع از امتیازدهی به حریف انجام می‌دهد و با هدایت به موقع و دقیق و حساب شده توپ باعث گرفتن امتیاز از حریف می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه