اخبار داغ

حمایت فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت از دانشجویان متحصن این دانشگاه

حمایت فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت از دانشجویان متحصن این دانشگاه
فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت با صدور بیانیه ای از دانشجویان متحصن حمایت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از موج چهارم، فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در حمایت از دانشجویان متحصن بیانیه دادند گه متن آن در ادامه آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ,  , , موج چهارم, موج چهارم, , ، فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت در حمایت از دانشجویان متحصن بیانیه دادند گه متن آن در ادامه آمده است.,

 

,

بسم الله قاصم الجبارین

,

 

,

لاَّ یُحِبُّ اللّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوَءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلاَّ مَن ظُلِمَ وَ کَانَ اللّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا

,

 

,

خداوند دوست نمی دارد بلند کردن صدا به بدی را مگر در مورد کسی که مورد ستم واقع شده باشد .

,

 

,

دوستانِ دانشجوی عزیز، اینک که در قیامی دوباره و در راستای مطالبه گری و ستاندن حق مسلم خود بار دیگر به پا خواسته اید، صدای رسای حق طلبیتان را با گوش جان احساس میکنیم؛ چرا که شما عزیزان را آیینه دوران نه چندان دور خود در دانشگاه صنعت نفت میدانیم. دورانی که بر ما نیز همچون شما با خاطرات و مخاطرات زیادی گذشت. نقطه اشتراک همه ما چه در دوران پیشین و چه در زمان حساس کنونی، تلاش برای احقاق حقوق مکتسبه خود و اعتلای نام و آوازه دانشگاهی بوده که متاسفانه چند صباحیست با بی مهری و بی کفایتی مسئولین ذی ربط به سمت دره ای عمیق در حال سقوط است. گواه این ادعا خبر های بدی است که هر روز میشنویم و عکس العملی از طرف مسئولین دانشگاه نمیبینیم.

,

 

,

شایسته است در این شرایط مهم که پس از کش و قوس های فراوان و با عبور از انواع و اقسام وعده ها، قسم های جلاله و گاهی وام گرفتن از لباس پیامبر (ص)!!! بدست آمده؛ مثل همیشه دانشجویان آگاه و بصیر را پیشرو حرکت تظلم خواهی ببینیم. مطمئنا دست قدرت الهی از طریق شما دانشجویان دل پاک و بی ادعا، کاخ تزویر و فریب چندین ساله را در هم میشکند و خداوند در راه رسیدن به مطالباتمان یار و همراهمان خواهد بود.

,

حقا که آفرین دارید.

,

,

, , ,

 

,

 

,

دوستان جان بدانید این بار نیز همچون گذشته ما فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت؛ دانشجویان را همراهی خواهیم کرد و حمایت خود را از هم دانشگاهی هایمان اعلام میکنیم. لذا تمام توان خود را برای حمایت معنوی و عملیاتی از دانشجویان به کار میبریم و به منظور مطالبه‌ پیگیری های دانشجویان و فارغ التحصیلان (از همه مجاری ممکن) تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست که صدای این حق خواهی را بیش از پیش به گوش همگان برسانیم.

,

 

,

 

,

و مَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ

,

فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه