اخبار داغ

نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه اراک به فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛

برای امنیت و آرامش دانشجویان دانشگاه اراک در پارک امیرکبیر تدبیری اندیشیده شود

برای امنیت و آرامش دانشجویان دانشگاه اراک در پارک امیرکبیر تدبیری اندیشیده شود
در پی تهدید و زورگیری از برخی دانشجویان خوابگاه امیرکبیر دانشگاه اراک طی هفته های اخیر در پارک امیرکبیر که در مسیر تردد دانشجویان این دانشگاه قرار دارد، بسیج دانشجویی دانشگاه اراک طی نامه ای سرگشاده از فرماندهی انتظامی استان مرکزی خواست برای بازگشت امنیت و آرامش به این پارک تدبیری اندیشیده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسل فردا؛ در پی تهدید و زورگیری از برخی دانشجویان خوابگاه امیرکبیر دانشگاه اراک طی هفته های اخیر در پارک امیرکبیر که در مسیر تردد دانشجویان این دانشگاه قرار دارد، بسیج دانشجویی دانشگاه اراک طی نامه ای سرگشاده از فرماندهی انتظامی استان مرکزی خواست برای بازگشت امنیت و آرامش به این پارک تدبیری اندیشیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسل فردا,

گفتنی است این پارک با توجه به موقعیت مکانی که در آن قرار دارد و هم‌جواری با محیط فرهنگی چون دانشگاه این روزها دغدغه آفرین شده است چراکه بسیاری از دانشجویان خوابگاه امیرکبیر برای رفت‌وآمد به دانشگاه از این پارک عبور می‌کنند و  پس از کلاس های بعدازظهر با تاریکی هوا مواجه شده و در معرض تهدیداتی قرار می‌گیرند، همچنین وجود کتابخانه عمومی در این پارک باعث شده است بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان همواره در این پارک در حال رفت و آمد باشند.

,

متن این نامه به شرح زیر است:

,

فرماندهی محترم انتظامی استان مرکزی

,

سردار عزیزی

,

سلام علیکم

,

با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد و با احترام، بنا بر مشاهدات و اخبار واصله از دانشجویان دانشگاه اراک طی هفته‌های اخیر تعدادی دانشجویان ساکن خوابگاه پسرانه امیرکبیر این دانشگاه در پارک امیرکبیر که در مسیر تردد این دانشجویان تا دانشگاه قرار دارد مورد تهدید و زورگیری توسط افراد لاابالی و اوباش واقع‌شده‌اند. هرچند پیش‌از این نیز برخی مشکلات برای تعدادی از دانشجویان دختر در این پارک وجود داشته است اما اخیراً این ناهنجاری‌ها مکرراً به وجود آمده و آرامش روانی دانشجویان را برهم زده است.

,

با توجه به اینکه پارک امیرکبیر اراک از یک‌سو با خوابگاه دانشجویی پسرانه امیرکبیر و از سوی دیگر با دانشگاه اراک مجاور است و از طرفی کتابخانه عمومی میرجعفری نیز در این پارک قرار دارد اما به‌جای آنکه این محل یک پارک فرهنگی لقب بگیرد با این حجم از معضلات روبرو است و همه‌ی این‌ها در شرایطی رخ می‌دهد که کلانتری کوی علی ابن ابی‌طالب (ع) نیز در همین پارک مستقر است.

,

لذا نظر به موقعیت مکانی این پارک که در مسیر رفت‌وآمد دانشجویان قرار دارد از جنابعالی خواستارم در یک اقدام انقلابی و‌ اتخاذ تدابیر صلاح‌ امر برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی داشته و امنیت و آرامش را به پارک امیرکبیر و محیط دانشجویی دانشگاه اراک بازگردانید.

,

در پایان از خداوند متعال موفقیت روزافزون جنابعالی و همکاران محترمتان را در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

,

و من ا... توفیق

,

سجاد مظلومی/ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اراک

,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه