اخبار داغ

فرمانده سپاه بروجن:

110 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در بروجن برگزار می شود

110 عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج در بروجن برگزار می شود
فرمانده سپاه بروجن از برگزاری 110 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: روحیه و تفکر بسیجی برگرفته از نهضت عاشورای حسینی دشمنان را به زانو درآورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی کیهانی در گفتگو با کلار، اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج ۱۱۰ عنوان برنامه در شهرستان بروجن برگزار می شود.

کیهانی به تشریح برنامه های هفته بسیج در شهرستان بروجن پرداخت و گفت: گلباران قبور مطهر شهدا، نشست های اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره های شهدا، ویزیت رایگان بسیجیان، نمایشگاه تولیدات اقتصاد مقاومتی و همایش بسیجیان در پنجم آذر ماه ازجمله مهترین برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

وی افزود: برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، ایستگاه های صلواتی، همایش سرگروه های ارودهای جهادی، برگزاری صبحگاه سراسری واحدهای مقاومت دانش آموزی و دیدار بسیجیان با ائمه جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج در بروجن است.

فرمانده سپاه بروجن با بیان این که تمام پیروزی ها در دوران شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های بسیجیان بی نام و نشان است، گفت: ملت غیور ایران همواره در تمامی صحنه ها و سختی ها همچون جنگ تحمیلی سربلند و سرافراز بودند.

کیهانی با بیان این که بسیج همواره منشا خدمت به مردم بوده است، افزود: روحیه و تفکر بسیجی برگرفته از نهضت عاشورای حسینی دشمنان را به زانو درآورده است .

وی بیان کرد: رشادت و ایثارگری بسیجیان و تمام افرادی که در دوران جنگ تحمیلی از تمام خواسته‌ها و امیال خود گذشتند تا ایران استوار و قدرتمند به حیات خود ادامه دهد نباید به دست فراموشی سپرده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه