اخبار داغ

مدیر کل راه آهن خراسان رضوی خبر داد؛

تردد۲۱ هزار نفر از ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد مقدس

تردد۲۱ هزار نفر از ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد مقدس
مدیر کل راه آهن خراسان رضوی با اشاره به اینکه راه آهن ظرفیت حدود 56 هزار نفری را به صورت ورودی و خروجی به مشهد مقدس با قطار ایجاد کرده است، گفت: از میزان تردد، ۲۱ هزار نفر از 27 شهر و مرکز استان به مشهد مقدس و بالعکس در این ایام زیارتی سفر کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد هادی ضیایی مهر در گفتگو با طرقبه نیوز؛ اظهار کرد: تلاش کلیه پرسنل در راه آهن خراسان به صورت مستمر ادامه دارد و ضمن ارائه خدمات به زائرین و عزاداران قصد داریم با ظرفیت ریلی ایجاد شده بستر و شرایط مطلوب برای تشرف هیئت های مذهبی به مشهد مقدس و همچنین برگشت زائرین پیاده برای روزهای پایانی ماه صفر فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه نیوز,

 

,

وی با اشاره به مناسبت فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر و شهادت حضرت امام رضا(ع) افزود: ظرفیت قطارهای مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران در مسیر مشهد مقدس افزایش یافت.

,

 

,

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: در راستای تسهیل در جابجایی زائران بارگاه امام رضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر که از نقاط مختلف کشور به منظور شرکت در مراسم سوگواری این ایام در جوار بارگاه حضرت رضا(ع)، قصد تشرف به مشهد مقدس را داشته اند، راه آهن با بسیج کلیه امکانات و ناوگان مسافری، ظرفیت حدود 56 هزار نفری را به صورت ورودی و خروجی به مشهد مقدس با قطارهای فوق العاده ایجاد کرده است.

,

 

,

وی با اشاره به ایجاد ظرفیت های جاری و مستمر در بازه 23 آبان الی چهارم آذرماه، افزود: این افزایش ظرفیت علاوه بر ظرفیتهای جاری روزانه این اداره با 90 رام قطار مسافری و جابجایی 36 هزار و 100 مسافر و زائر به صورت ورودی و خروجی به مشهد مقدس بوده که برای این ایام ویژه در نظر گرفته شده است.

,

 

,

ضیایی مهر تصریح کرد: از این میزان تردد،۲۱ هزار نفر از 27 شهر و مرکز استان به مشهد مقدس و بالعکس بوده است.

,

 

,

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: حدود 35 هزار نفر ظرفیت مربوط به قطارهای حومه ای درون استانی برای جابجایی هیئت های مذهبی و تسهیل در برگشت زائران پیاده و هیئت های مذهبی است که از شهرستانهای سرخس، نیشابور، فیروزه، خوشاب، جوین و جغتای به مشهد مقدس عزیمت خواهند کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه