اخبار داغ

تشکر مدیر هلال‌احمر جویبار از مردم این شهرستان؛

بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی مردم جویبار به زلزله‌زدگان در طی ۳ روز

بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کمک نقدی مردم جویبار به زلزله‌زدگان در طی ۳ روز
مدیر جمعیت هلال‌احمر شهرستان جویبار اعلام کرد: در طی 3 روز 117 میلیون و 460 هزار ریال کمک نقدی از سوی مردم در پایگاه‌های هلال‌احمر جویبار جمع‌آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدرضا صابری طی گفت‌وگویی با خبرنگار جویباران گفت: مردم فیهم و دلسوز شهرستان جویبار یک‌بار دیگر مرام پهلوانی خود را در برابر حادثه اخیر کرمانشاه نشان دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جویباران,

وی افزود: پس از ساعتی از وقوع حادثه زلزله در غرب کشور، جمعیت هلال‌احمر شهرستان جویبار نیز برحسب وظیفه یک گروه واکنش سریع را برای کمک به زلزله‌زدگان به این منطقه اعزام کرد.

مدیرجمعیت هلال‌احمر جویبار با بیان اینکه این جمعیت مسئولیت تحویل و جمع‌آوری کمک‌های مردمی شهرستان را برعهده داشت، اظهار کرد: در روزهای 24،23 و 25 آبان ماه حجم زیادی از کمک‌های مردمی در پایگاه‌های هلال‌احمر در سطح شهرستان جمع‌آوری شد و مردم جویبار بار دیگر جوانمردی و پهلوانی را معنا کردند.

صابری افزود: در طی 3 روز 117 میلیون و 460 هزار ریال کمک نقدی از سوی مردم در پایگاه‌های هلال‌احمر جویبار جمع‌آوری شد.

وی به کمک‌های غیرنقدی مردم نیز اشاره و عنوان کرد: 480 تخته پتو، 1326 عدد انواع کنسرو، 1440 بطری آب معدنی، 1 تخته فرش دوازده متری، 450 کیلوگرم برنج و مقدار زیادی پوشاک و لوازم بهداشتی و غذایی جمع‌آوری شد.

مدیر جمعیت هلال‌احمر جویبار خاطرنشان کرد: صبح امروز دو دستگاه کامیون حاوی کمک‌های مردمی شهرستان جویبار به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال خواهد شد.

صابری افزود: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جمعیت هلال‌احمر شهرستان هم‌چنان فعال است و مردم عزیز می‌توانند کمک‌های خود را به این ایستگاه‌ها تحویل دهند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه