اخبار داغ

در دیدار اعضای شورای شهر بهار با رئیس کمیسیون شوراها و امور اجتماعی مجلس صورت پذیرفت؛

اعضای شورای شهر بهار خواستار تفکیک حوزه انتخابیه شهرهای بهار و کبودراهنگ شدند

اعضای شورای شهر بهار خواستار تفکیک حوزه انتخابیه شهرهای بهار و کبودراهنگ شدند
در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر بهار با دکتر کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور اجتماعی مجلس ، اعضای شورای شهر بهار خواستار تفکیک دو حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، رئیس شورای شهر بهار از دیدار اعضای شورا با  رئیس کمیسیون شوراها و امور اجتماعی مجلس خبر داد و گفت: در این دیدار که با هماهنگی دکتر پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ صورت گرفت، اعضای شورای شهر با اشاره به در خواست مردمی مبنی بر تفکیک نماینده دو حوزه بهار و کبودراهنگ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

حسین فیض اللهی با اشاره به شرایط موجود در تفکیک حوزه انتخابیه گفت: با توجه به  شاخصه های جمعیت ، وسعت و موقعیت دو شهرستان بهار و کبودراهنگ شرایط برای تفکیک دو حوزه امکان پذیر است و لذا ما نیز با توجه به این شرایط خواستار طرح و پیگیری تفکیک دو حوزه اتخابیه بهار و کبودراهنگ از دکتر کولیوند در کمیسیون مربوطه بوده ایم.

,

فیض اللهی با اشار به مطالب ذکر شده در نشست با  رئیس کمیسیون شوراها و امور اجتماعی مجلس گفت:  دکتر کولیوند نیز دراین نشست با تشکر از پیگیری شورای شهر بهار با عنایت به اینکه باید ۴۰ نفر به تعداد نمایندگان افزوده شود، شهرستان بهار و کبودراهنگ را دارای شاخصه های مستقل شدن عنوان کرده و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک این طرح در صحن مجلس مطرح و به تصویب نمایندگان برسد.

,

طبق قانون هر ۱۰ سال باید ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی اضافه شود؛ اما از بیست سال گذشته تاکنون تعداد نمایندگان افزایش نیافته و لذا اهتمام جدی از سوی دولت و مجلس برای اجرای این قانون وجود دارد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه