اخبار داغ

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان خبر داد؛

بهره برداری از طرح هتلینگ بخش کودکان بیمارستان امام حسین(ع) زنجان

بهره برداری از طرح هتلینگ بخش کودکان بیمارستان امام حسین(ع)  زنجان
رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان با اشاره به اتمام فاز نخست طرح هتلینگ در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان گفت: اجرای این طرح در بخش اطفال، پذیرش درحال انجام بوده و تا 45 روزآینده قابل بهره برداری خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مرتضوی امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم، با بیان اینکه اجرای طرح هتلینگ مراکز درمانی تامین اجتماعی  در سطح کشور کلید خورده است، اظهار داشت: با اجرای طرح هتلینگ شاهد ارتقا خدمات ارائه شده به بیماران خواهیم شد و  بیمارستانهای ملکی سازمان به امکانات استاندارد سه ستاره تبدیل می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

وی تصریح کرد: برای اجرای فاز نخست طرح هتلینگ در بیمارستان امام حسین(ع) تاکنون  بالغ بر 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

,

این مقام مسئول اجرای فازهای بعدی طرح هتلینگ را نیازمند تخصیص اعتبار در بودجه سالهای آینده دانست و گفت: برای اجرای این طرح باید بودجه لازم در سالهای آینده پیش بینی شود.

,

مرتضوی  با بیان اینکه عملیات اجرایی بخش اطفال و لابی بیمارستان امام حسین (ع) در حال انجام است، عنوان کرد: اجرای طرح هتلینگ در محورهای تاسیسات و ساختمان ، تجهیزات و ساختمان ، تجهیزات بهداشتی و امکانات رفاهی از سال گذشته کلید خورد که خوشبختانه  تجهیزات مدرن و پیشرفته و امکانات رفاهی خریداری و در بخش های مربوطه نصب و راه اندازی شده است.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: طرح ارتقای هتلینگ بیمارستانی یکی از فاکتورهای مهم در راستای افزایش کیفیت خدمات بوده ودر این راستا نهایت دقت صورت گرفته و  استانداردهای کتاب راهنمای هتلینگ مورد توجه قرار گرفته است.

,

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) زنجان  تاکید کرد: دسترسی 24 ساعته به غذای سرد و دسترسی به غذای گرم برای همراهان بیمار و نیز افزایش سرویس‎های بهداشتی برای استفاده بیماران و همراهان آنها از دیگر موارد پیش بینی شده در اجرای طرح هتلینگ بوده است.

,

مرتضوی با اشاره به ظرفیت تخت های بیمارستان امام حسین(ع) خاطر نشان کرد: این بیمارستان دارای 142 تخت مصوب است که ضریب اشغال تخت های بیمارستانی  بیش از 82 درصد است.

,

لازم به ذکر است بیش از 53 درصد از جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بوده و دو بیمارستان ملکی در استان به بیمه شدگان این سازمان خدمت رسانی می کنند که برای اجرای هتلینگ بیمارستان امام حسین (ع) بیش از 2 میلیارد و 830 میلیون تومان و برای بیمارستان امید ابهر نیز یک میلیارد و 625 میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه