اخبار داغ

فرماندار آران و بیدگل:

معطل ماندن نیروگاه خورشیدی آران در کاغذبازی ادارات کل/ وقت و سرمایه کارآفرینان در فرایند اداری مرکز استان هدر می‌رود

معطل ماندن نیروگاه خورشیدی آران در کاغذبازی ادارات کل/ وقت و سرمایه کارآفرینان در فرایند اداری مرکز استان هدر می‌رود
فرماندار آران و بیدگل گفت: کارآفرینان بسیاری در حوزه صنعت و گردشگری به خاطر کاغذبازی های اداری استان معطل مانده اند و سرمایه و وقت آنان هدر می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ ابوالفضل معینی نژاد در گفتگویی با بیان این که فرایند رسیدگی به مشکلات شهرستان آران و بیدگل در ادارات کل استان بسیار کند است اظهار کرد: برخی پرونده های شهرستان در کاگروه زیربنایی، کمیسیون ماده پنج و کمیته کار بیش از پنج ماه معطل مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

فرماندار آران و بیدگل گفت: یک سرمایه گذار برای احداث نیروگاه خورشیدی ۲۵ مگاواتی درخواست داده است، ولی این درخواست مدت هاست در استان در حال بررسی است و جوابی به آن داده نمی شود.

,

وی اضافه کرد: کارآفرینان بسیاری در حوزه صنعت و گردشگری به خاطر کاغذبازی های اداری استان معطل مانده اند و سرمایه و وقت آنان هدر می رود.

,

فرماندار آران و بیدگل در مورد مشکلات شهر ابوزیدآباد عنوان کرد: متاسفانه این شهر با مشکلات بسیاری درگیر است که امداد جاده ای، دو بانده شدن جاده این شهر و ساماندهی محل دفن زباله از این جمله است.

,

معینی نژاد، احداث ناحیه صنعتی در سفیدشهر و نوش آباد را از جمله دیگر مسائلی عنوان کرد که نیازمند رسیدگی بهتر استان است.

,

وی اضافه کرد: سرمایه گذار و نیروی انسانی متخصص در شهرستان به وفور یافت می شود، ولی به کارگیری این ظرفیت ها نیازمند رسیدگی بیشتر مرکز استان و حل مشکل کندی رسیدگی به درخواست هاست.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه