اخبار داغ

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه:

کتابخانه های مدارس ابتدایی ابن سینا و دخترانه گل های بهشت به کتاب کودک مجهز شدند

کتابخانه های مدارس ابتدایی ابن سینا و دخترانه گل های بهشت به کتاب کودک مجهز شدند
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از اهدای ۱۰۰ جلد کتاب به مدارس شهرستان و برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و کتابخوانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فرزان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، در گفت و گو با دیمه نیوز، در خصوص هفته کتاب و کتاب خوانی، گفت: همزمان با آغاز هفته کتاب و کتاب خوانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تجهیز کتاب خانه های تعدادی از مدارس شهرستان ۱۰۰ جلد کتاب اهدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیمه نیوز,

وی در خصوص مدارس تجهیز شده اذعان داشت: کتابخانه های مدارس ابتدایی ابن سینا و دخترانه گل های بهشت در نخستین روزهای هفته کتاب و کتابخوانی  به کتاب کودک تجهیز شدند؛ هم چنین هماهنگی در جهت تجهیز کتاب خانه های مدارس دوره دبیرستان پایه اول و دوم نیز انجام شده است تا در این راستا اقدام گردد.

,

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کاریکاتور به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی خاطر نشان کرد: نمایشگاه منتخبی از آثار برگزیده کاریکاتوریست های برجسته بین المللی ایران و دیگر کشورها با موضوع کتاب و کتابخوانی است؛ علاقه مندان به فرهنگ و هنر می توانند تا ۳۰ آبان ماه به نگارخانه مهر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش شهرستان فیروزکوه مراجعه کنند البته این نمایشگاه از ۲۳ آبان ماه در این مکان دایر است.
وی در خصوص کاریکاتورهای نمایشگاه تصریح کرد: در کاریکاتورهای به نمایش گذاشته شده پیام های ظریفی پنهان است که می تواند بازدید کنندگان را از یک سو مجبور به تفکر کند و از سویی دیگر موجب ترغیب آن ها به کتاب و کتاب خوانی شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه