اخبار داغ

مدیر کارتن سازی کرمان:

کارتن سازی کرمان در بحران کمبود نیروی متخصص

کارتن سازی کرمان در بحران کمبود نیروی متخصص
مدیر کارتن سازی کرمان گفت : بزرگترین مشکل ما در بخش تولید نیروی متخصصی است که نزدیک به 20 سال آنها را آموزش داده ایم اما نمی توانیم از آنها استفاده کنیم زیرا سختی کار آنان را بازنشست می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همتی مدیر کارتن سازی کرمان در گفتگو با کارگران کرمان در خصوص مشکلات تولید ، گفت : یکی از بزرگترین مشکل ما در بخش تولید نیروی متخصصی است که نزدیک به 20 سال آنها را آموزش داده ایم اما نمی توانیم از آنها استفاده کنیم زیرا سختی کار آنان را بازنشست می کند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کارگران کرمان,

وی افزود : یکی دو نفر از کارگران در گذشته با شیطنت باعث شدند که کارخانه ما جزو کارخانه های آلوده قرار گیرد و در نظارت ها این برای مسئولین محرز شود ،  لذا اکنون به ما سختی کار داده اند با اینکه چند ناظر دیگر هم بررسی کردند که کارخانه ما آلودگی ندارد  اما تاثیری در نتیجه داشته است ،در حالی که گرد وغبار برای دستگاه های ما مضرر است و نباید در محیط کارخانه گرد و غباری بنشیند لذا نمی دانیم چطور  این گزارش مورد تایید قرار گرفته است  و همین امر موجب شد تا  43 کارگر ما با 20 سال کار بازنشست شدند .

,

همتی ابراز کرد  : الان دو سال است کهدر گیر این مشکل هستیم اما  هیچ اقدامی صورت نمی گیرد  و هر سال نیز به تعداد بازنشستگان ما افزوده می شود ، تا تمام 73 کارگر ما بازنشست شوند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد  : کار در کارخانه کارتن سازی نیاز به نیروی متخصص دارد لذا حتی سازمان بیمه هم به ما این  اجاز را نمی دهد که  تحت  عنوان مشاور از کارگران بازنشسته استفاده کنیم،  لذا با این اوضاع و نبود نیروی متخصص و توانمند  تا شش ماهه آینده کارخانه کارتن سازی را تعطیل خواهیم کرد ، زیرا دیگر نیرویی برای کار در آن نداریم .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه