اخبار داغ

نارضایتی مردم از نان های بی کیفیت؛

نانوایی‌ها در پخت نان بی کیفیت نقشی ندارند/ برای آرد مرغوب نیاز به گندم با کیفیت داریم

نانوایی‌ها در پخت نان بی کیفیت نقشی ندارند/ برای آرد مرغوب نیاز به گندم با کیفیت داریم
برای تولید نان با کیفیت و مرغوب به آرد با کیفیت و برای آرد مرغوب نیاز به گندم با کیفیت داریم و در صورتی که نان با کیفیت پخت شود و به مسائل بهداشتی و افزودنی‌های مجاز توجه شود، بدون شک شاهد رضایت خاطر آحاد مردم خواهیم بود و مشکلات نیز برطرف خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیرغار، نان یکی از کالاهای اساسی ایرانیان محسوب می شود و در حالی که انواع نان ها در شهرستان پخت می شوند اما هیچ کدام کیفیت و استانداردهای لازم را ندارند، به طوریکه این امر نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارسان در بازدید از نانوایی‌های این شهرستان گفت: با حضور مسئولین بازدید و بازرسی‌هایی از نانوایی های سطح شهرستان داشتیم و بعدازاین بازرسی‌ها بازدیدی از کارخانه آرد چلیچه به عمل آمد و دستگاه‌های این کارخانه موردبررسی قرار گرفت.

مهراب جمال‌پور در ادامه افزود: کارخانه آرد چلیچه با قابلیت تولید آرد مرغوب هیچ‌گونه مشکلی نداشت و امید است که بتوانند آرد با کیفیت را به بازار عرضه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز با مشاهده هرگونه تخلف و بی کیفیتی نان می‌توانند تخلف را به شماره 124 گزارش دهند و ما پی گیر خواهیم بود.
 
حذف نان بی‌کفیت از سفره مردم فارسان با استفاده از گندم مناسب

یکی از نانوایان شهر فارسان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار گفت: قطعاً هر فردی که در این عرصه تولیدکننده است به دنبال تهیه و تولید نان با کیفیت و مرغوب بوده از این‌رو برای تولید نان با کیفیت و مرغوب به آرد با کیفیت و برای آرد مرغوب نیاز به گندم با کیفیت داریم.

وی  با بیان اینکه نانوایی‌ها در کیفیت نان مقصر نیستند، عنوان کرد: در صورتی که نان با کیفیت پخت شود و به مسائل بهداشتی و افزودنی‌های مجاز توجه شود، بدون شک شاهد رضایت خاطر آحاد مردم خواهیم بود و مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

نان بی کیفیت باعث افزایش بار مالی خانواده می شود

یکی از همشهریان که در صف نان ایستاده بود در گفت و گو با پیرغار گفت: باید برای تهیه این نان بی کیفیت مدت زمان زیادی در صف های طولانی بایستیم و دست آخر نانی را به خانه ببریم که پس از مدت زمان خیلی کوتاه غیرقابل استفاده می شود.

وی افزود: بیش از یک سوم نان خریداری شده به کیسه های نان خشک حواله می شود که این امر علاوه بر افزایش بار مالی خانواده‌ها باعث هدررفت سرمایه های کشور می شود.

به گزارش پیرغار با توجه بیشتر به امر آموزش نانوایان، رعایت بهداشت پخت و عرضه نان، افزایش کیفیت آرد تحویلی و افزایش نظارت‌ها شاهد بهبود کیفیت نان در شهرستان و افزایش رضایتمندی مردم خواهیم بود.

هرچند آرد کیفیت خوبی ندارد ولی نانوایی‌ها هم باید به نکات بهداشتی را رعایت کنند که مردم  هر چند از کیفیت نان راضی نیستن حداقل نکات بهداشتی نانوایی‌های موجب رضایتی آن‌ها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیرغار, پیرغار,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, حذف نان بی‌کفیت از سفره مردم فارسان با استفاده از گندم مناسب,
,
, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار,
,
,
,
, نان , بی کیفیت باعث افزایش بار مالی خانواده می شود,
,
,
,
, .,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه