اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان

گسترش فرهنگ وقف، رفاه اجتماعی را تقویت می کند/ثبت ۴۷۴ موقوفه در دلیجان

گسترش فرهنگ وقف، رفاه اجتماعی را تقویت می کند/ثبت ۴۷۴ موقوفه در دلیجان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان گفت: گسترش فرهنگ وقف در جامعه موجب استحکام بنیه های دینی و اعتقادی مردم شده و رفاه اجتماعی را تقویت خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام رضا گودرزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان، در گفت‌وگو با پیام دلیجان به اهمیت وقف در جامعه اشاره کرد و گفت: وقف به عنوان صدقه جاریه و باقیات صالحات است که در قرآن کریم بارها بر آن تاکید شده است و فضیلتی ارزشمند است که اجر معنوی بالایی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

گودرزی فرهنگ وقف را موجب گسترش عدالت اجتماعی در جامعه دانست و اظهار کرد: گسترش فرهنگ وقف در جامعه موجب استحکام بنیه های دینی و اعتقادی مردم شده و رفاه اجتماعی را تقویت خواهد کرد.

,

وی ادامه داد: در شهرستان دلیجان ۴۷۴ موقوفه منفعتی و انتفاعی در سامانه جامع اطلاعات موقوفات کشور به ثبت رسیده اند.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دلیجان اظهار کرد: در هفت ماهه نخست امسال هشت مورد وقف جدید به ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون تومان با نیت های کمک به معلولین موسسه کوشا دلیجان، روضه سید الشهدا و ... به ثبت رسیده است.

,

گودرزی به برنامه های پیش بینی شده به منظور دهه وقف در شهرستان دلیجان اشاره ای کرد و افزود: برگزاری همایش یاوران وقف و تجلیل از فعالان حوزه وقف با حضور سرپرست اداره اوقاف استان، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم به همراه خیمه‌های معرفت، غباروبی امامزادگان، غباروبی گلزارشهدا، برگزاری محفل انس با قرآن، نشست تخصصی و هم اندیشی وقف با صنوف مختلف از جمله مهمترین این برنامه است.

,

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان ۱۸ امامزده به ثبت رسیده است خاطرنشان کرد: از این تعداد پنج امامزاده دارای بقعه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه