اخبار داغ

رئیس هیئت بازیهای بومی و محلی خلیل آباد:

هیات ورزشی بازیهای بومی و محلی خلیل آباد مقام دوم استانی را کسب کرد

هیات ورزشی بازیهای بومی و محلی خلیل آباد مقام دوم استانی را کسب کرد
رئیس هیئت بازیهای بومی و محلی خلیل آباد از کسب مقام دوم استان توسط هیئت ورزشی بازیهای بومی و محلی خلیل آباد در بخش بانوان به واسطه عملکرد خوب این هیئت در هفت ماهه سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا محمودی در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی با اعلام این خبر اظهار داشت: گردهمایی نواب رئیس بانوان هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان‌های خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی با بیان اینکه در این نشست که با حضور 25 از نواب روسای هیئت های ورزش های بومی و محلی شهرستان های خراسان رضوی برگزار شد هیئت های برتر خراسان رضوی معرفی و از آنها تقدیر بعمل آمد، خاطرنشان کرد: هیات بومی محلی شهرستان خلیل آباد در عملکرد 7ماهه اول سال 96 در بخش بانوان استان موفق به کسب مقام دوم و دریافت لوح تقدیر در سطح شهرستانهای استان خراسان رضوی شد.

,

 

,

رئیس هیئت بازیهای بومی و محلی خلیل آباد این موفقیت را حاصل تلاش های شبانه روزی اعضای هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان دانست و تصریح کرد: هیئت های ورزشی می توانند با برنامه ریزی و تلاش نیز باعث ارتقاء وضعیت ورزش در خلیل آباد شوند.

,

 

,

وی ضمن تقدیر از هیئت ورزشی بازیهای بومی ومحلی شهرستان خلیل آباد بر ترغیب جوانان برای روی آوردن به سمت بازیهای بومی و محلی تاکید کرد و گفت: روی آوردن جوانان به این بازیها باعث احیای بازی های سنتی می شود.

,

 

,

محمودی با بیان اینکه امروزه دشمن خانواده های جامعه را هدف قرار داده است، اذعان کرد: رواج بازی های بومی و محلی در بین جوانان و نوجوانان باعث تقویت روابط افراد خانواده ها می شود.

,

 

,

وی در پایان با تاکید بر استفاده از تجربه افراد پیشکسوت ورزش های بومی و محلی، بیان کرد: پیشکسوتان می توانند کمک شایانی در ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان برای روی آوردن به بازی های سنتی داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه