اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه طارم:

اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسب هفته بسیج در شهرستان طارم

اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسب هفته بسیج در شهرستان طارم
فرمانده سپاه ناحیه طارم از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته مبارک بسیج در شهرستان طارم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اقبال جهانبخشی در گفت و گو با خبرنگار برگ زیتون، ضمن تبریک و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین افزود: جامعه امروز ما نیازمند پرداختن به تفکر بسیجی است باید تحلیل جهانی از بسیج صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, برگ زیتون,

وی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در حقیقت دو کار مهم و اساسی انجام داده است یکی تشکیل نظام اسلامی و دیگری زنده نگه داشتن هویت اسلامی و بیداری اسلامی می باشد.

,

فرمانده سپاه ناحیه طارم تصریح کرد: بنا بفرموده امام راحل انقلاب ما باید صادر شود چون انقلاب ما انفجار نور بود بنابراین ما این نور را در جهان اسلام می بینیم و اگر بخواهیم این بیداری اسلامی روز به روز بیشتر شود باید وحدت و انسجام بین مسلمانان مضاعف گردد.

,

جهانبخشی از اجرای بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته مبارک بسیج در شهرستان طارم خبر داد و افزود: برگزاری مراسم نهضت روشنگری، دیدار کارکنان و بسیجیان ناحیه با امام جمعه شهرستان، برپایی نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا، مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان (شکوه مقاومت) در پنجم آذرماه در شهر آببر، غباروبی مزار مطهر شهدا، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی، شرکت کارکنان و بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، افتتاح طرحهای محرومیت زدایی در روستاهای سرخه سنگ و شقاقی چورزق، از اهم برنامه های قابل اجرا در طول هفته مبارک بسیج می باشد.

,

وی یادآور شد: در مقام و منزلت بسیج همین مقدار کافی است که معمار کبیر انقلاب اسلامی می فرماید: من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند چرا که در دنیا افتخارم این است که خود یک بسیجی ام و رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرماید: تا بسیج است نظام اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد و این برکت و یادگار امام راحل است.

,

فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به نامگذاری شعار سال از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بنام اقتصاد مقاومتی ( تولید و اشتغال) افزود: تنها راه حل مشکلات اقتصادی جامعه استفاده از تفکر بسیجی است گفتنی است از بدو تشکیل پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر کجا با تفکر بسیجی ورود پیدا کردیم موجب پیروزی شد.

,

جهانبخشی ابراز کرد: الگو گیری از انقلاب اسلامی توسط کشورهای منطقه و پیروزی آنها در برابر جهان تکفیری بر اساس تفکر بسیجی بود که به برکت ولایت فقیه میسر شده است بنابراین اشاعه تفکر بسیجی در انقلاب اسلامی مدیون ولایت فقیه است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه