اخبار داغ

در حاشیه بازدید میدانی از محله اسدآبادی مطرح شد؛

مجتمع های فرهنگی در محلات آسیب دیده خرم آباد راه اندازی می شود

مجتمع های فرهنگی در محلات آسیب دیده خرم آباد راه اندازی می شود
سرهنگ بازگیر اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد در کوچه شهید بهمنی گفت: در صدد هستیم مجتمع های فرهنگی در سایر محلات آسیب دیده از جمله فلک الدین ،کوی علی آباد ، گل سفید ،پاچنار و پشته ی حسین آباد راه اندازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر؛فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد صبح امروز در حاشیه بازدید میدانی از دره اسدآبادی که با حضور محمدرضا ملکشاهی راد،نماینده خرم آباد در مجلس و جمعی از مسئولین شهری انجام شد، گفت: ان شاالله بعد از این بازدید تمامی مسئولین نهادهای حاضر من جمله شهردار، اعضای شورای شهر، اداره آب و برق ضرب الاجل و انقلابی پای کار بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 وی افزود: علت اینکه تاکید می کنیم انقلابی کار کنیم چراکه نیمی از کار سازمانی محدود به زمان و مکان است اما انقلابی کار کردن زمان و مکان نمی شناسد و آنجایی که نیاز مردم است با تمام توان بایستی پای کار آمد.

,

 

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد اظهار داشت: جبران ضعف،کمبود و کم کاری های گذشته در مناطقی که در معرض آسیب های فرهنگی ،اجتماعی هستند ،حرکتی انقلابی و بسیجی را می طلبد.

,

 

,

  سرهنگ بازگیر هدف از این اینگونه بازدید ها را کاهش آسیب های اجتماعی با سه محور مبارزه با مواد مخدر،کاهش طلاق و ساماندهی مناطق حاشیه نشین شهر عنوان کرد.

,

 

,

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد در رابطه با سالم سازی،توانمند سازی وساماندهی دره اسد آبادی گفت: روشنایی، رفع مشکلات آب و برق، آسفالت، جمع آوری نخاله ها و رفع آسیب های فرهنگی و اجتماعی محله در دستور کار قرار دارد.

,

 

,

  وی با اشاره به ساخت مجتمع فرهنگی آموزشی ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد در کوچه شهید بهمنی گفت: در صدد هستیم نمونه همین مجتمع فرهنگی در سایر محلات آسیب دیده و آسیب پذیر من جمله فلک الدین ،کوی علی آباد ، گل سفید ،پاچنار و پشته حسین آباد راه اندازی شود.

,

 

,

  سرهنگ بازگیر تصریح کرد: برای درمان و بازگشت افراد معتاد به جامعه باید مراحلی همچون شناسایی، بسترسازی، شرح گسترده آسیب های مواد مخدر برای جوانان، اقدام قاطع با کمک دادستان شهر، درمان، صیانت و حفظ کردن افراد درمان شده را به عنوان 6 گام مهم و اساسی اجرایی کرد.

,

 

,

 در بخش دیگری از این بازدید محمد رضا ملکشاهی راد، نماینده مردم خرم آباد در مجلس گفت: باید کارگاه مشاغل خانگی برای خانواده های آسیب دیده ایجاد شود که از لحاظ درآمد مشکلی نداشته باشند.

,

 

,

وی افزود: باید با سالم سازی منطقه به مردم محله شخصیت داده شود چراکه اگر شخصیت و آبروی مردم آسیب ببیند به دنبال آن ممکن است هرگونه فسادی ایجاد شود.

,

 

,

  ملکشاهی خاطرنشان کرد: سپاه حرکتی را شروع کرده همه ما هم به عنوان نیروهای بسیج با روحیه ای انقلابی در کنار آن ها هستیم و افتخار هم می کنیم که مردم این محلات خدمت کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه