اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا خبر داد؛

دیدار ۸۰ نفر از نخبگان بسیج آذربایجان‌‌شرقی با رهبر معظم انقلاب در هفته بسیج/ ۱۳۰ خانه محروم آماده بهره‌‌برداری است

دیدار ۸۰ نفر از نخبگان بسیج آذربایجان‌‌شرقی با رهبر معظم انقلاب در هفته بسیج/ ۱۳۰ خانه محروم آماده بهره‌‌برداری است
سرهنگ گل محمدزاده گفت: یک آذر ماه، ۸۰ نفر از بسیجیان استان به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سرهنگ الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: یک هزار برنامه برای هفته بسیج در نظر گرفته شده است که 38 برنامه آن در استان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در خصوص عنوان برنامه‌‌های اجرایی در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، خاطرنشان کرد: همایش طلایه داران سازندگی، افتتاح پروژه‌‌‌های محرومیت زدایی، تجلیل از پروژه‌های حمایت از محرومین، همایش جهادگران علم و فناوری و تقویت روحیه‌ی خودباروی علمی و دیدار برگزیدگان بسیج با رهبری از جمله برنامه‌‌های هفته بسیج است و تجمع بزرگ بسیجیان به عنوان شکوه مقاومت در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در سراسر استان به منظور نمایش اقتدار و تجدید بیعت بسیجیان با فرمانده کل قوا برگزار خواهد شد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا بیان داشت: حضور بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه و تشریح عملکرد بسیج در طول یک سال در نمازهای جمعه توسط فرماندهان و همایش تولیدکنندگان اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد.

,

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، دیدار با خانواده‌ی شهدا و همایش پیاده روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه با موضوع حجاب و عفاف از دیگر برنامه ها خواهد بود.

,

این مقام نظامی با اشاره به اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی، اظهار داشت: تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمالغرب اعزام شده‌اند و این هفته نیز جمع دیگری از دانش آموزان به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.

,

گل محمدزاده خاطرنشان کرد:۱۳۰ خانه‌ی محروم در سطح استان با مشارکت بسیج سازندگی و کمیته امداد آماده بهره برداری شده است که در این هفته تحویل داده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه