اخبار داغ

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان:

برپایی موکب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در استان کرمانشاه/ ۳ کامیون وسایل و تجهیزات به مناطق زلزله زده اعزام شد

برپایی موکب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در استان کرمانشاه/ ۳ کامیون وسایل و تجهیزات به مناطق زلزله زده اعزام شد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان از برپایی موکب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در استان کرمانشاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ذبیح‌الله بابایی در حاشیه ارسال کمک‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان به مناطق زلزله زده با تسلیت به خانواده جان باختگان اظهار کرد: وظیفه دینی، انسانی و ملی ایجاب می‌کند که به کمک زلزله زدگان بشتابیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تشکر از مردم استان زنجان در کمک به مناطق زلزله زده تصریح کرد: همه مردم ایران در کنار مردم مناطق زلزله زده بوده و آنها را تنها نخواهند گذاشت.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به برپایی موکب ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در استان کرمانشاه اظهار کرد: این موکب قرار است در سرپل ذهاب و در روستای عسگرخوانی برپا شود.

,

وی با بیان اینکه این موکب برای کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور برپا می‌شود، ابراز کرد: این موکب به مدت 10 روز در منطقه مستقر بوده و کمک رسانی خواهد کرد.

,

بابایی بیان کرد: در این موکب روزانه برای 2400 نفر صبحانه، نهار و شام از طرف خادمان عتبات عالیات استان زنجان ارائه خواهد شد.

,

وی به اعزام سه کامیون وسایل و تجهیزات از استان زنجان به مناطق زلزله زده اشاره و خاطرنشان کرد: این وسایل و تجهیزات امروز به استان کرمانشاه اعزام شد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در پایان با ابراز امیدواری از سر و سامان یافتن شرایط مردم مناطق زلزله زده در سریع‌ترین زمان اظهار کرد: زلزله کرمانشاه مردم ایران را داغدار کرده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه