اخبار داغ

فرمانده سپاه جغتای عنوان کرد:

پیش بینی برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه برای هفته بسیج/ محرومیت زدایی اولویت اول بسیج شهرستان «جغتای»

پیش بینی برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه برای هفته بسیج/ محرومیت زدایی اولویت اول بسیج شهرستان «جغتای»
فرمانده سپاه جغتای گفت: بسیج این شهرستان بیش از ۱۰۰ برنامه را در راستای بزرگداشت هفته بسیج پیش بینی کرده است که در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، امروز علی زرقانی فرمانده سپاه ناحیه جغتای که در آستانه هفته بسیج در دفتر خود میزبان خبرنگار پیام جغتای بود، ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هشتم شیعیان و همچنین درگذشت تعدادی از هموطنان عزیز در زلزله غرب کشور، اظهار داشت: بسیج این شهرستان بیش از ۱۰۰ برنامه را در راستای بزرگداشت هفته بسیج پیش بینی کرده است که در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

 

,

زرقانی تشریح کرد: غبار روبی گلزار شهدای شهر جغتای و روستاهای این شهرستان در بخش مرکزی و هلالی، سرکشی از خانواده شهدا، افتتاح طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی، بهره برداری از پروژه های لایروبی و تعمیر قنات، یادواره شهدا و چندین برنامه دیگر همزمان با هفته بسیج در شهرستان جغتای به اجرا در می آید.

,

 

,

محرومیت زدایی اولویت اول بسیج

, محرومیت زدایی اولویت اول بسیج,

 

,

وی با تاکید بر محرومیت زدایی به عنوان یکی از اولویت های اصلی بسیج جغتای، خاطرنشان کرد: افتتاح چند طرح اقتصاد مقاومتی در قالب ترویج اشتغالزایی و محرومیت زذایی در نقاط مختلف شهرستان شامل پرورش دام سبک، سنگین، اعزام گروههای جهادی به روستاهای محرم و لایربی قنوات، جزو مهمترین برنامه های بسیج در جغتای می باشد که با حضور مسولان نهادهای مختلف دولتی و غیر دولتی به بهره برداری خواهد رسید.

,

 

,

فرمانده سپاه جغتای گفت: ویزیت رایگان بسیجیان  همچنین حضور تیم های پزشکی از جامعه بسیج بزشکی شهرستان جغتای در روستاهای محروم و ویزیت رایگان مردم نیز از دیگر برنامه های شاخصی می باشد که به مناسبت هفته بسیج در جغتای به اجرا در می آید.

,

 

,

زرقانی با اشاره به دامداری به عنوان یکی از مشاغل اصلی مردم شهرستان افزود: اعضای تیم بسیج دامپزشکی جغتای در مدت هفته بسیج در روستاهای شهرستان حاضر شده و به ویزیت رایگان دامهای روستاییان خواهند پرداخت.

,

 

,

بهره برداری از سالن ورزشی چند منظوره در روستای ده امام خبر خوشی بود که زرقانی با اعلام آن گفت: در حال حاضر تعداد دو سالن توسط ناحیه سپاه جغتای به بهره برداری رسیده است که با افتتاح سالن ورزشی روستای ده امام از توابع بخش هلالی، تعداد سالن های ورزشی بسیج در این شهرستان به سه سالن می رسد، سالن هایی که تاثیر بسزایی در غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان ایفا می کنند.

,

 

,

وی اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج حجت الاسلام حسین دهنوی کارشناس مطرح کشوری به منظور برگزاری کارگاههایی با موضوع تحکیم کانون خانواده، میهمان زوجهای جوان این شهرستان خواهد شد تا در مدت دو روز اقامت خود در جغتای به سخنرانی و ارائه راهکار در این رابطه بپردازد.

,

 

,

زرقانی گفت: نشست های بصیرتی بسیج در دو دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور جغتای ویژه برنامه دیگری است که به همت بسیج دانشجویی و با موضوع انقلابی گری، میزبان دانشجویان شهرستان جغتای خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه