اخبار داغ

طرح "پایان دیابت" برای بانوان بهارستانی اجرا شد

طرح "پایان دیابت" برای بانوان بهارستانی اجرا شد
طرح "پایان دیابت" برای بانوان بهارستانی در پارک بانوان شهرداری شهرصالحیه به اجرا در آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارستانه، دیابت از جمله بیماری‌هایی می باشد که هزینه‌های درمانی نسبتاً بالایی دارد و تعداد مبتلایان به آن نیز در سطح کشور کم نمی باشد، و دیابت مشکلات بسیاری در زندگی روزمره و عادیشان برایشان به وجود می آورد، به طور مثال اکثر بانوان مبتلا به بیماری ذیابت یا قندخون از بچه‌دار شدن واهمه دارند چرا که معتقدند فرزندشان نیز به این بیماری مبتلا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

از این رو درپی انجام امور فرهنگی و مقابله با بیماری‌ها در سطح شهرستان بهارستان، طرح "پایان دیابت" به منظور حفظ سلامت بانوان شهرستان بهارستان در پارک بانوان شهرداری شهرصالحیه برگزار گردید.

,

گفتنی است که این طرح ‌که با اجرای ورزش صبحگاهی و صرف صبحانه همراه بود، به‌منظور مراقبت و پیشگیری از ابتلای بانوان به دیابت و سایر امراض جانبی توسط کار درمانی و مربیان ورزشی مجموعه پارک بانوان صالحیه انجام گرفت، که بانوان شرکت کننده در این طرح نسبت به شرایط و نحوه برگزاری آن ابراز رضایت کردند.

انجام تست قند خون از سایر برنامه‌هایی بود که از ساعت ۸ تا 10 صبح در محیط مجموعه پارک بانوان شهرصالحیه انجام گرفت، تا اگر فردی به این بیماری مبتلا است یا قندخون بالایی دارد و خطر ابتلا به دیابت او را تهدید می کند، از شرایط خود آگاه گردد.

درپایان لازم به ذکر است پارک بانوان شهرداری شهرصالحیه در طول روز با حضور بیش از سیصد نفر از بانوان شهرستان بهارستان و اسلامشهر، ده‌ها برنامه فرهنگی، ورزشی، مراقبتی و آموزشی را به اجرا در می آورد، که از این نظر به بستری فرهنگی در سطح شهرستان بدل شده است.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه