اخبار داغ

غبار بی‌مهری بر کتابخانه‌های فراموش شده مدارس+تصاویر

غبار بی‌مهری بر کتابخانه‌های فراموش شده مدارس+تصاویر
با گذشت بیش از دو دهه از طبقه‌بندی کتاب‌ها، همچنان قفسه‌های کتابخانه‌های آموزشگاهی که انبوهی از کتاب‌های کمک درسی و آموزشی را در دل خود جای داده‌اند ضمن نداشتن چیدمان مرتب، کمتر مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  پایگاه خبری نسیم خنداب؛ در عصر کنونی که دنیا با حرکتی شتابنده به سمت شکوفایی علوم گوناگون در حرکت است، همراهی با کتاب و کتابخانه از ضروریات دستیابی به توسعه یافتگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , پایگاه خبری نسیم خنداب,  ,

کتابخانه‌های آموزشگاهی، اهرمی در گسترش علم و معلومات دانش آموزان به شمار می‌روند و می‌توانند تقویت کننده و مکمل مواد آموزشی باشند، این اماکن فرهنگی می‌تواند در گذران اوقات فراغت و پروراندن نیروی تخیل دانش آموزان، رشد و توسعه ذهنی کودکان و نوجوانان و آماده سازی آن ها برای پژوهش و مطالعه نقشی مهم و موثری ایفا کند.

,

با گذشت بیش از دو دهه از طبقه‌بندی کتاب‌ها، همچنان قفسه‌های کتابخانه‌های آموزشگاهی که انبوهی از کتاب‌های کمک درسی و آموزشی را در دل خود جای داده‌اند ضمن نداشتن چیدمان مرتب، کمتر مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گیرند چراکه بیشتر این کتب سالیان بسیاری از عمرشان می‌گذرد.

,

 

,
,
, , , , , , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه