اخبار داغ

وداع باشکوه بوکانی ها با پیکر مرد کمک رسان به زلزله زدگان

وداع باشکوه بوکانی ها با پیکر مرد کمک رسان به زلزله زدگان
صبح امروز پیکر مرحوم ابوبکر معرفی مرد پشتیبان زلزله زدگان در بوکان و با حضور گسترده مردم نوع دوست این شهرستان و دیگر شهرستان های منطقه تشیع و به خاک سپرده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، صبح امروز ۲۷ آبان ماه پیکر مرحوم ابوبکر معرفی مرد پشتیبان زلزله زدگان در بوکان و با حضور گسترده مردم نوع دوست این شهرستان و دیگر شهرستان های منطقه تشیع و به خاک سپرده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

شب پنجشنبه مرحوم ابوبکر معرفی که جهت ارسال کمک های مردمی بوکان با ماشین شخصی خود( سایپا باری) عازم مناطق زلزله زده بود در نزدیکی جوانرو دچار سانحه رانندگی می شود و جان خود را از دست می دهد.
مردم شهرهای مختلف استان کردستان و کرمانشاه همچون جوانرو، کامیاران، سنندج، دیواندره و سقز وداع باشکوهی با پیکر مرحوم معرفی داشتند که در حین کمک به زلزله زدگان کرمانشاه خود دچار حادثه شود و جان خود را از دست داد.
مردم بوکان نیز همچون دیگر شهرهای ذکر شده جهت قدردانی از پیکر مرحوم معرفی در ورودی بوکان – سقز و در دمای منفی ۳ درجه شب در انتظار بازگشت پیکر وی به صبح رسانند تا در نهایت بامداد شنبه وی را تا گورستان عمومی شهر بدرقه کردند.
لازم به ذکر است تا کنون دو نفر از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به نام های “مرتضی قبادی و حسن نیرپور “که برای امداد و نجات به منطقه زلزله زده کرمانشاه رفته بودند به علت تلاش و کار زیاد در امداد رسانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه