اخبار داغ

جانشین سپاه انصالامهدی(عج) استان زنجان:

156 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان اجرا می شود/زنجان سومین شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرد

156 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان اجرا می شود/زنجان سومین شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرد
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: به مناسبت هفته بسیج 156 عنوان برنامه در سطح استان زنجان و شهرستان ها اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،رضا حسینی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از 29 آبان ماه برنامه های هفته بسیج در استان زنجان آغاز می شود و تا پنجم آذر ماه ادامه دارد، اظهار کرد: شعار هفته بسیج در سالجاری "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" نام گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه هزارو 500 برنامه در قالب 156 عنوان برنامه در هفته بسیج در سطح استان و شهرستان ها اجرا می شود، ابراز کرد: برنامه های هفته بسیج از روز دو شنبه 29 آبان ماه در استان زنجان آغاز می شود.

,

جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان به شعارهای هفته بسیج اشاره کرد و عنوان داشت: "بسیج اقتصاد مقاومتی و سازندگی"،"بسیج محرومیت زدایی و خدمات رسانی"،"بسیج اعتلای فرهنگی و اجتماعی"،"بسیج اندیشه ورزی و تولید علم"،"بسیج مسجد محوری و ولایت مداری"،"بسیج دولت مقاومت و استکبار ستیزی" و "بسیج جهاد کبیر و عمل انقلابی" نامگذاری شده است.

,

حسینی با بیان اینکه در طول هفت ماهه سالجاری 99 گروه جهادی در قالب 165 اردوی جهادی در مناطق محروم استان در عرصه های عمرانی،فرهنگی،مهارتی، آموزشی،بهداشت و درمان اعزام شده اند، تصریح کرد: 2 هزارو 500 نفر در این گروههای جهادی حضور داشته اند.

,

وی با اشاره به اینکه در طول سالجاری 107 پروژه جزء برنامه های ابلاغی سازمان بسیج و سپاه بود، افزود:  از 107 پروژه عمرانی 67 پروژه به اتمام رسیده و 40 پروژه در دست اقدام است که تا پایان سالجاری این 40 پروژه به پایان می رسد.

,

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه در طرح هجرت سه291 مدرسه در سطح استان و شهرستان ها توسط دانش آموزان مرمت و بازسازی شده است، تصریح کرد: این اقدامات با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان و شهرستان ها انجام گرفته است.

,

حسینی با اشاره به اینکه 138 گروه جهادی در گروه های 20،50 و 100 نفره شناسنامه دریافت کرده اند، افزود: این گروهها برحسب نیاز و تخصص برای فعالیتهای عمرانی و خدماتی مورد استفاده قرار می گیرند.

,

وی به برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،اجرای مسابقات قرآنی ،برگزاری گارگاههای آموزشی با موضوع سواد رسانه ای،اجرای مسابقات قرآنی در طول هفته بسیج،برگزاری جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر ،برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع فضای مجازی،غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا،همایش جوانان انقلابی و برگزاری اردوهای علمی و غیره در هفته بسیج اجرا می شود.

,

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری همایش بزرگ شکوه مقاومت در استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: نشست علم اندیشی نخبگان و ویزیت رایگان در روز یک شنبه از جمله برنامه مهم هفته بسیج است.

,

حسینی با بیان اینکه استان زنجان سومین شهید مدافع حرم خود را تقدیم انقلاب کرد، خاطرنشان ساخت: شهید خیر الله صمدی یکی از فرماندهان هشت سال جنگ تحمیلی سه روز پیش در سوریه یه یاران شهیدش پیوست.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه