اخبار داغ

سرپرست شهرداری شهرگلستان:

پیشرفت برنامه‌های عمرانی شهرگلستان رضایت‌بخش است/ تکریم اربار رجوع در هر اداره از اهمیت بالایی برخوردار است

پیشرفت برنامه‌های عمرانی شهرگلستان رضایت‌بخش است/ تکریم اربار رجوع در هر اداره از اهمیت بالایی برخوردار است
سرپرست شهرداری شهرگلستان گفت: به‌منظور ارائه خدمت به شکل مطلوب و بهینه به شهروندان، چندین پروژه به صورت همزمان در سطح شهرگلستان در دست اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب سرپرست شهرداری شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به تعدد پروژه‌های عرانی درحال اجرا در سطح شهر، بیان داشت: پیشرفت فیزیکی برنامه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری در راستای رفاه حال شهروندان و بهبود کیفیت خدمات در شهرگلستان قابل قبول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در خصوص جزئیات پیشرفت فیزیکی برنامه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری شهرگلستان، تشریح کرد: از مهم ترین این پروژه‌ها می توان به اجرای پارک قابل افتتاح رودکنار شادچای، پل زیرگذر سه راهی آدران، مجموعه ورزشی و استخر شهرک قلعه‌میر، زورخانه (ورزش‌های پهلوانی و باستانی)، ساماندهی رودخانه شادچای (بین ده متری چهارم تا انتهای میمنت آباد)، پل زیرگذر سه راهی آدران، جدولگذاری، خشکه چینی و آسفالت گسترده در سطح شهر، ادامه ساماندهی کانال سیاب و… اشاره نمود.

,

علیرضا عرب در ادامه با اشاره به ترافیک بالای پروژه‌های عمرانی شهرگلستان، اظهار داشت: در طول سه ماه گذشته برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های گوناگون عمرانی، خدمات شهری، رفاهی، اجتماعی و … در شهرگلستان در حال اجراست.

,

وی همچنین به ارائه خدمات بهینه توسط شهرداری به شهروندان گلستانی اشاره کرد و گفت: شهردای گلستان با حمایت شورای اسلامی شهرگلستان خود را خدمت‌گزار مردم می داند و علاوه بر تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه و مطلوب، به تعریف و اجرای چندین پروژه در سطح شهر همت گماشته است.

,

سرپرست شهرداری شهرگلستان باتاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع از اهمیت بالایی در امور اداری برخوردار است، تصریح کرد: استمرار و ارتباط بیشتر خدمات‌رسانی به شهروندان با بهره‌گیری از توان و پتانسیل‌های بالقوه شهرداری و شورای اسلامی شهرگلستان در اداره امور شهر می باشد و مجموعه مسئولان شهری گلستان تمام وقت، آماده پذیرش و رتق و فتق امور شهروندان و رسیدگی به نیازها و مطالبات شهروندان خواهند بود.

,

وی درپایان باتوجه به اینکه مردم نیز در مدیریت شهر سهیم هستند، افزود: مدیریت هر شهر به سه عنصر شهر، شهروندان و شهرداری وابسته است، تعامل دو سویه و مستقیم بین شهروندان و شهرداری باعث ایجاد مشارکت و در نتیجه افزایش حس تعلق شهروندان به شهر می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه