اخبار داغ

اخبار انتظامی استان اصفهان؛

کشف تریاک جاسازی شده در خودروهای صفر کیلومتر/ اخاذی خواستگار قلابی در شبکه های اجتماعی

کشف تریاک جاسازی شده در خودروهای صفر کیلومتر/ اخاذی خواستگار قلابی در شبکه های اجتماعی
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از کشف بیش از ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از تریلر حامل خودروهای صفر کیلومتر خارجی، خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سرهنگ سید تقی حسینی، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در پی برخی کارهای علمی و تخصصی خود دریافتند فردی به وسیله یک دستگاه تریلرحامل خودروهای صفرکیلومتر وارداتی مقادیری مواد مخدر را به اصفهان و تهران منتقل می کند که بلافاصله موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه ماموران طی عملیاتی ضربتی خودروی مذکور را در یکی از محورهای ورودی به استان شناسایی و راننده آن را دستگیر کردند گفت: در این عملیات مقدار 18 کیلو و500 گرم تریاک که به صورت بسته های کوچک داخل خودروهای صفر کیلومتر جاساز شده بود کشف شد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطر نشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

اخاذی خواستگار قلابی در شبکه های اجتماعی
 فردی که به بهانه ازدواج تصاویر شخصی دختران جوان را دریافت کرده و با تهدید به انتشار این تصاویر در فضای مجازی از آن ها اخاذی می کرد در عملیات ماموران پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

, اخاذی خواستگار قلابی در شبکه های اجتماعی, اخاذی خواستگار قلابی در شبکه های اجتماعی,
,

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، اظهار کرد: در پی شکایت خانمی به این پلیس مبنی بر اینکه فردی در یکی از شبکه های اجتماعی به بهانه ازدواج با وی ارتباط برقرار کرده و با به دست آوردن تصاویر شخصی قصد اخاذی از او را دارد ، موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

,

این مسئول عنوان کرد: شاکی در اظهارات خود عنوان کرد مدتی پیش در فضای مجازی با فردی غریبه آشنا شده که وی پس از چندین ماه ارتباط در فضای مجازی از وی خواستگاری کرده و به همین بهانه درخواست می کند تا تصاویر شخصی اش را در اختیارش بگذارد.

,

سرهنگ مرتضوی گفت: خواستگارقلابی که توانسته اعتماد طعمه خود را جلب و تصاویر شخصی او را به دست آورد پس از مدتی تغییر رفتار داده و با تهدید به انتشار این تصاویر در فضای مجازی اقدام به اخاذی از شاکی می کند.

,

پلمپ 83 واحد صنفی متخلف در اصفهان
با اجرای طرح بازدید و نظارت بر واحد های صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان، 83 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات مربوطه در شهر اصفهان، پلمپ شدند.

, پلمپ 83 واحد صنفی متخلف در اصفهان, پلمپ 83 واحد صنفی متخلف در اصفهان,
,

سرهنگ اکبر عاصمی، رئیس پلیس امنیت عمومی استان در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهر اصفهان به مدت هفت روز توسط مامورین اداره نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

,

وی اظهار کرد: در این طرح تعداد یک هزار و 15 واحد صنفی شهر اصفهان مورد بازدید و نظارت قرار گرفتند که در نهایت تعداد 83 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

,

توقیف محموله 5 میلیاردی لوازم برقی قاچاق در شهرضا

, توقیف محموله 5 میلیاردی لوازم برقی قاچاق در شهرضا, توقیف محموله 5 میلیاردی لوازم برقی قاچاق در شهرضا,

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، از کشف یک محموله لوازم برخی خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد.

,

سرهنگ محمد حسین بابا کلانی، گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده ولوو که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

,

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد بار خودرو با مدارک ارائه شده توسط راننده همخوانی ندارد که بلافاصله خودرو توقیف شد.

,

سرهنگ باباکلانی، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی مذکو ر یک هزار و 614 کارتن لوازم برقی خارجی قاچاق کشف شد.

,

این مسئول انتظامی، ارزش محموله توقیف شده را پنج میلیارد ریال عنوان و اظهارکرد: در این رابطه پرونده تشکیل و راننده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

دستگیری سارق منازل نجف آباد با 100 میلیون ریال اموال مسروقه

, دستگیری سارق منازل نجف آباد با 100 میلیون ریال اموال مسروقه, دستگیری سارق منازل نجف آباد با 100 میلیون ریال اموال مسروقه,

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد، ازدستگیری یک سارق منزل و کشف 100 میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

,

سرهنگ محمد رضا خدا دوست، گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل درشهرستان نجف آباد بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

,

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نجف آباد با انجام یک سری اقدامات تخصصی ، سارق راشناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

,

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده دربازجویی های پلیس به سرقت 100 میلیون ریال اموال از منازل شهروندان نجف آبادی اعتراف کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه