اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

دانشگاه و میاندوآب نباید جولانگاه سیاستمداران شود/ در عزل و نصب مدیران نقشی نداشته و ندارم

دانشگاه و میاندوآب نباید جولانگاه سیاستمداران شود/ در عزل  و نصب مدیران نقشی نداشته و ندارم
امام جمعه میاندوآب گفت: دانشگاه جای مقدس و با عظمتی است و نباید جولانگاه سیاست مداران شده و سوار بر اریکه سیاست شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب با بیان اینکه مسئولیت در نزد ما امانت است، اظهار کرد: مسئولیت ها امانتی هستند که مدتی در اختیار ما هستند و در این مدت باید برای رضایت خدا کار و تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه میاندوآب افزود: دموکراسی راه حق نیست بلکه راه حل است و در همه موارد باید رضای خدا را در نظر گرفت.

,

وی با توصیه و درخواست از مسئولان، گفت: خواهش می کنم که سوار بر اریکه سیاست نشوید و جولان ندهید، چرا که زمان می گذرد و فرصت از دست می رود.

,

حسن زاده با بیان اینکه بنده احساس می کنم این دانشگاه سوار بر جولانگاه شده است، تصریح کرد: در تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور، مسئولان دانشگاه جمع شدند و در آرامش مراسم برگزار شد ولی اینجا احساس می کنم که غریبه ها نیز در جلسه حضور دارند، چه ربطی به فلانی دارد که اینجا رئیس دانشگاه عوض می شود.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه فرماندار و بنده در فضای مجازی از مطلع شدیم که این خیلی کار غلطی است، اظهار کرد: نباید از فضای مجازی از موضوع مطلع شویم، این سواری تمام شده و زمانی می شود که پایه های این مرکب شکسته می شود.

,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که دانشگاه نباید جولانگاه سیاست مداران شود، افزود: رئیس قبلی باید به رئیس جدید کمک کند و با تمام قدرت در کنار وی باشد تا دیگران بسوزند، اینجا جولانگاه سیاستمداران نیست.

,

حسن زاده تصریح کرد: حیف است که این میاندوآب با این سابقه و عظمت و مردم ولایتمدار و نیروها، جولانگاه سیاستمداران شود، دانشگاه جای مقدس و با عظمتی است.

,

امام جمعه میاندوآب خطاب به رئیس جدید دانشگاه آزاد میاندوآب، گفت: گوش باشید و بشنوید ولی با فکر و اندیشه خود دانشگاه را بسازید نه با فکر و اندیشه حسن زاده و  دیگران.

,

وی هم چنین در پایان با بیان اینکه هیچ وقت در عزل  و نصب مدیران نقشی نداشته و ندارم، اظهار کرد: با این تودیع و معارفه من هم راحت شدم چرا که می گفتند مقدم، حسن زاده را به دانشگاه آزاد آورده و حسن زاده، مقدم را نگه داشته است در حالی که اصلا اینگونه نبود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه