اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان :

17هزار جلد کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار اهواز و کارون اهدا شد

17هزار جلد کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های مناطق کم‌برخوردار اهواز و کارون اهدا شد
منصور کوهی‌رستمی گفت: بدلیل اینکه یکی از دغدغه‌های ما کم مراجعه کردن مردم به کتابخانه‌ است، طرح ایمک راه‌اندازی شد که کتاب را به دست مردم برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛منصور کوهی‌رستمی در گفتگو با رهیاب با بیان اینکه شعار هفته کتابخوانی امسال آینده‌ای روشن با خانواده‌ای کتابخوان نام‌گزاری شده بود، اظهار داشت: چند برنامه اصلی برگزار شد که مهمترین آنها افتتاح کتابخانه شریعتی در شهرستان بهبهان بود.

وی افزود: طرح خلاقانه‌ای که به‌زودی از آن رونمایی می‌شود، طرح ایمک است که موضوع آن ارسال "یار مهربان" به کتابخوان است. بدلیل اینکه یکی از دغدغه‌های ما کم مراجعه کردن مردم به کتابخانه‌است، این طرح راه‌اندازی شد که کتاب را به دست مردم برسانیم و ظرف 15 روز آینده مردم شهر اهواز از طریق بستر فناوری اطلاعات امکان جستجو در منابع کتابخانه‌های استان را خواهند داشت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در نقدوبررسی کتاب، عنوان داشت: 25جلسه نقدوبررسی کتاب در استان برگزار شد که مهمترین آنها، جلسه نقد کتاب "مشرکی در خانواده پیامبر" بودکه در اهواز برگزار شد.

وی گفت: در سطح استان بیش از 20 نمایشگاه و عرضه محصولات فرهنگی آغاز به کار کرد که بزرگترین آنها در کتابخانه مرکزی اهواز تا ششم آذر دایر است.

کوهی‌رستمی بیان داشت: در زمینه کودک و خانواده و همچنین مناطق محروم، همکاران ما با حضوردر مناطق عشایری برنامه کتابخوان و اهدای کتاب داشتند. همچنین حضور همزمان همکاران بنده همراه با کتاب در بخش‌های کودک بیمارستان‌های استان از مهمترین برنامه‌های کودک محور بود.

وی با بیان اینکه اعتبارات خوبی از طریق استانداری برای توسعه مناطق کم‌برخوردار دراین زمینه در نظر گرفته شد، اظهار داشت: برای تجهیز و ارتقای فرهنگ کتابخوانی 17 هزار جلد کتاب به 5 کتابخانه در مناطق محروم اهواز و کارون اهدا می‌شود. همچنین تفاهم‌نامه خوبی با منطقه ازاد اروند صورت گرفت که جهت تجهیز کتابخانه‌های دو شهرستان آبادان و خرمشهر 500 میلیون تومان در نظر شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه