اخبار داغ

تبعات اجرای قانون ابلاغی در عرض یک روز؛

صف طولانی خودروهای گازسوز در برابر مراکز فنی تبریز/ سوءاستفاده سودجویان از فرصت با اخذ هزینه‌‌های نجومی

صف طولانی خودروهای گازسوز در برابر مراکز فنی تبریز/ سوءاستفاده سودجویان از فرصت با اخذ هزینه‌‌های نجومی
جریمه خودروهای گازسوز فاقد معاینه فنی CNG موجب شده تا صف‌‌های طولانی در برابر مراکز فنی شکل گیرد و عده‌‌ای از این فرصت برای سودجویی بیشتر استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، هنوز دو ماه از اعلام مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مبنی بر اجباری شدن معاینه فنی ویژه خودرو‌های CNG به صورت سراسری و جریمه 50 هزار تومانی برای خودروهای گازسوز که فاقد معاینه فنی هستند نمی‌گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

این خبر در حالی منتشر شده که هیچ گونه اطلاعیه‌‌ گسترده‌‌ای در این باره داده نشده و مردم گلایه‌‌مند از این موضوع بودند که امروز خبر می‌دهند و از فردا خودروهای فاقد معاینه جریمه می‌‌شوند، بدون آنکه مراکز انجام  این معاینه را اعلام کنند و این موضع باعث شده که صف‌‌های طولانی جلوی مراکز معاینه فنی تشکیل بشود و برخی مراکز از این فرصت  سوء استفاده و جیب‌‌های مردم را خالی کنند.

,

بر اساس گزارشات مردمی هزینه‌‌ها در مراکز مختلف متفاوت است ولی این روزها مبالغی که از مردم می‌گیرند 185 هزار تومان بات تست مخزن و در صورت معیوب بودن مخزن‌‌ها 145 هزار تومان برای مخزن کوچک و 190 هزار تومان برای مخزن بزرگ را شامل می‌‌شود.

,

همچنین 40 هزار تومان نیز برای نصب درجه نشانگر میزان گاز داخل مخزن در داخل موتور اخذ و برگ معایه صادر می‌‌شود. البته هزینه‌‌های گرفته شده از مالکان خودرو مابین 220 تا 500 هزار تومان متغیر است و این در حالیست که هزینه‌‌های اعلام شده کم‌‌تر از این رقم‌‌هاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه