اخبار داغ

با شرکت دانشگاه فرایبورگ آلمان و مراکز تحقیقاتی؛

همایش بین المللی روان تنی در اصفهان به کار خود پایان داد

همایش بین المللی روان تنی در اصفهان به کار خود پایان داد
رئیس مرکز تحقیقات روان تنی اصفهان، گفت: این گردهمایی به همّت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری دانشگاه فرایبورگ آلمان و تعدادی دیگر از مراکز علمی و تحقیقاتی داخل و خارج، برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ چهاردهمین گردهمایی بین المللی روان تنی با هدف توسعه مطالعات پزشکی روان تنی در جمهوری اسلامی ایران با حضور استادان و صاحب نظران مطرح دانشگاه فرایبورگ آلمان، و مراکز تحقیقاتی ایران روز گذشته در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

مسائلی چون، ترسیم نقش پزشکان خانواده در پیشگیری و درمان اختلالات روان تنی، تعیین حدود خدمات روان تنی در پزشکی خانواده، آموزش مبانی پژوهش و درمان روان تنی و توسعه همکاری های بین سازمانی و بین دانشگاهی ملی و بین المللی در این گردهمایی بزرگ دنبال شد و استادان، صاحب نظران، پژوهشگران و اندیشمندان این عرصه به تبادل آخرین نتایج پژوهش های علمی داخلی و بین المللی خواهند پرداخت.

,

رئیس مرکز تحقیقات روان تنی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان، در این همایش گفت: صاحب نظران در حوزه روان تنی تلاش می کنند تا با شناخت بهتر و درمان و پیشگیری اختلالات هیجانی، رفتاری و شناختی راه را برای درمان نا آرامی های بدن و روان هموار کنند.

,

حمید افشار زنجانی، ضمن اعلام این که گردهمایی روان تنی فرصتی مناسب برای ارتقاء سطح علمی و تبادل نظر متخصصان و صاحب نظران این عرصه است، ادامه داد: پزشکی خانواده رویکرد دیگری از فعالیت های جامعه نگری است و این تخصص در نظام سلامت می تواند جایگاه خوبی هم برای روان تنی در توسعه علم پزشکی به ارمغان بیاورد.

,

وی، خاطر نشان کرد: این دانش باعث می شود تا دست اندرکاران سلامت نگاه ویژه تری به توان تغییر در رفتار انسان و ارتقای خودآگاهی در انسان داشته باشند و همچنین توان همدلی در ارائه خدمات پزشکی را تقویت کنند.

,

افشار زنجانی تصریح کرد: در این گردهمایی مباحثی مانند پزشکی روان تنی و طبّ ایرانی، ابزارهای ارزیابی خانواده در مراقبت سلامت، اقتصاد زیست محیطی و سلامت روان تنی، چالش های فرهنگی در دادن خبر بد، هیپنوتراپی اختلالات عصبی، نبایدها در مدیریت بیماران پانیک و روان پوست شناسی مطرح شد که هر کدام در کارگاه های تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

گروه روان پزشکی، پزشکی اجتماعی و خانواده دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مؤسسه علمی تحقیقاتی دانش تندرستی با همکاری دانشگاه فرایبورگ آلمان و تعدادی دیگر از مراکز علمی و تحقیقاتی داخل و خارج، برگزار شد.

,

از چندی پیش گسترش همکاری های علمی بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دانشگاه فرایبورگ آلمان آغاز شد. دانشگاه فرایبورگ به عنوان دانشگاه برتر آلمان شناخته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه