اخبار داغ

در پی بیکاری صیادان در سیستان؛

اعتراض صیادان سیستانی به عدم رهاسازی بچه ماهی در چاه نیمه چهارم/رئیس شیلات سیستان: به دنبال مجوز هستیم

اعتراض صیادان سیستانی به عدم رهاسازی بچه ماهی در چاه نیمه چهارم/رئیس شیلات سیستان: به دنبال مجوز هستیم
مدیر شیلات منطقه سیستان گفت: در بحث رهاسازی بچه ماهی در چاه نیمه چهارم به شدت به دنبال مجوز هستیم تا بتوانیم بچه ماهی های مربوطه را در این چاه نیمه رها سازی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  ندای هیرمند؛ تعدادی از صیادان شهر علی اکبر شهرستان هامون با اعتراض به عدم رهاسازی گسترده بچه ماهی در چاه نیمه چهارم و بیکاری صیادان خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ندای هیرمند؛,

محب علی سیستانی مدیر شیلات منطقه سیستان در گفت و گو با پایگاه خبری ندای هیرمند گفت: در بحث رهاسازی بچه ماهی در چاه نیمه چهارم به شدت به دنبال مجوز هستیم تا بتوانیم بچه ماهی های مربوطه را در این چاه نیمه رها سازی کنیم.

,

وی با بیان اینکه هر زمانی چاه نیمه چهارم به بخش کشاورزی واگذار شود رها سازی بچه ماهی ها نیز انجام می شود گفت: مشکل خاصی در خصوص رهاسازی وجود ندارد و این موضوع را در دستور کار قرار داده ایم.

,

سیستانی گفت: خشکسالی بیشترین، تاثیر را بر روی صیادان  گذاشته است و معیشت آنها وابسته به تالاب بین المللی هامون بوده ،لذا صید ماهی می تواند کمک حال معیشت صیادان سیستان باشد.

,

مدیر شیلات منطقه سیستان  تصریح کرد: احداث استخرهای پرورش ماهی ، توانسته است بخشی از معیشت صیادان را جبران کند و صید ماهی در چاه نیمه نیز می تواند بخش دیگری از صیادان را وابسته به صید و صیادی نگه دارد.

,

وی همچنین اظهار کرد: بخشی از بچه ماهی ها در چاه نیمه چهارم به صورت طبیعی وارد می شوند و بخش دیگری نیز رهاسازی می شوند که به محض اخذ مجوز این مهم انجام خواهد شد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه