اخبار داغ

ما می توانیم

دکترای شیون گرفتیم، مدرک مدیریت هم بگیریم

دکترای شیون گرفتیم، مدرک مدیریت هم بگیریم
گزارش های موثق خبر می دهد که حجم کمک های ارسالی “مردمی” بی نظیر است، منطقه تقریبا از لحاظ امکانات اشباع شده و در بعضی اقلام “زیادبود” و “هدر رفت” داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ارم خبر: بسیاری از مردم شغل شان را از دست داده و یا الان درآمدی ندارند، ممکن است ناگزیر چادر و پتوی اضافی که گرفته اند را ببرند بفروشند و فردا عکسش منتشر شود که گوشه اش نوشته “اهدایی به زلزله زدگان کرمانشاه”، موج اجتماعی بعدی آن و گسترش بی اعتمادی و اتهام زنی ها ویرانگر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

بحران بعدی در راه است، ده روز دیگر که دوربین های فیلمبرداری خاموش شد، خبرنگارها برگشتند، باران آمد و … موج دوم بحران آغاز می شود، کمک های نقدی را برای ساخت سرپناه واقعی کنار بگذارید.

,

این بحران نشان داد که نهادهای دولتی دوست دارند “لیونل مسی” باشند که توپ را می گیرد و یک تنه گل می زند.

,

هماهنگی میان نهادها ضعیف گزارش شده اما نباید زحمت ها را نادیده بگیریم، ماموران امداد و نجات سوپرمن نیستند، بدنشان از پوست و گوشت است، بعضی از آنها در چند شبانه روز گذشته غذای خوب نخورده اند، استراحت نداشته اند، به آنها انرژی مثبت بدهید، مقصران اصلی جای دیگری خفته اند!

,

در اسلام آباد غرب مسکن ها صدمه دیده و تخلیه شده اند، امکان برگشت به آنها نیست، بیشترین تمرکز روی تعداد “کشته شدگان” است اما مراقب “زنده ها” باشید.

,

پیشگو نیستم ولی متاسفانه با فرارسیدن زمستان، سیل ها از راه می رسند، لطفا” از الان تدارک ببینید، مناطق سیل خیز را شناسایی کنید، سرجدتان فقط “غافلگیر” نشوید.

,

اگر سه روز در چادر زندگی کرده باشید می دانید که “سرپناه” است اما “خانه” نیست، این مردم را فراموش نکنیم، “خانه” می خواهند.

,

نمره مردم در همدلی و همکاری قطعا” بیشتر از ۲۰ است، بعید می دانم خود مسئولان ارشد اگر وجدان شان را قاضی کنند به نحوه “مدیریت بحران” توسط خودشان ۵ هم بدهند!

,

هر گوشه ایران استعداد تبدیل شدن به یک کرمانشاه را دارد، از ۴۱ بلای طبیعی ثبت شده دنیا، ۳۰ مورد آن سابقه رخ دادن در ایران را دارد، آماده باشیم، یاد بگیریم.

,

ما دکترای شیون و ناله و مصیبت خواندن گرفته ایم، دیپلم مدیریت بحران(حتی در رفتار و گفتار فردی) هم بگیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه