اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه:

برگزاری 42 عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان زرندیه/بسیج یک نهاد انقلابی و برگرفته از متن مردم است

برگزاری 42 عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان زرندیه/بسیج یک نهاد انقلابی و برگرفته از متن مردم است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: امسال 42 عنوان برنامه در ایام هفته بسیج در شهرستان زرندیه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار زرخبر، ضمن تسلیت ایام شهادت پیامبر اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به تشریح برنامه‌های هفته بسیج پرداخت و گفت: شعار محوری امسال هفته بسیج «بسیج مظهر مردم ساری دینی» نامگذاری شده است و باتوجه به همین مسئله تلاش شده تا برنامه‌های اجرایی در این هفته با محوریت این شعار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرخبر،,

وی یکی از واقعیت‌های بسیج را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: بسیج یک نهاد انقلابی و برگرفته از متن مردم است که با هدف دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در 5 آذرماه سال 58 شکل گرفت.

,

مهجوری با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته بسیج با رویکرد توجه ویژه به اعتلای بسیج در حوزه دفاع، فرهنگ و خدمات اجتماعی برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود، گفت: 42 عنوان برنامه در ایام این هفته در شهرستان زرندیه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و اقشار اجرایی می‌شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه تصریح کرد: از جمله وظایف مهم بسیج خدمات‌رسانی است که در این راستا اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، بازدید از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های بسیج و اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم در دستورکار قرار دارد.

,

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی و رزشی را بخشی دیگر از ویژه برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان زرندیه عنوان کرد و گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری همایش فرهنگی-ادبی، همایش بسیج پژواک ندای زینب(س)، عصر شعر بسیج و اکران فیلم را در روزهای مختلف هفته خواهیم داشت.

,

مهجوری فراخوان گردان‌های بیت‌المقدس، برگزاری همایش «شکوه مقاومت»، اعزام فرماندهان بسیج به مرقد ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، حماسه حضور یاران آخرالزمانی، برگزاری اولین یادواره‌های شهدای جاویدالاثر، شهید روستایی و «آبروی کوچه، افتخار محله» را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه