اخبار داغ

در جلسه شورای اداری لالی مطرح شد؛

پیگیری برنامه های بسیج در محرومیت زدایی روستاهای لالی + عکس

پیگیری برنامه های بسیج در محرومیت زدایی روستاهای لالی + عکس
جلسه شورای اداری شهرستان لالی امروز صبح در محل فرمانداری و با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز، در این جلسه و به مناسبت فرار رسیدن هفته بسیج سرگرد محمودی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لالی ضمن اشاره به برنامه های هفته بسیج و تیم های مختلف بسجی جهت محرومیت زدایی در مناطق روستایی بخش حتی ، از همه مسئولان جهت بهره مندی از ظرفیت این تیم محرومیت زدایی درخواست همکاری و تعامل داشت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز,

در ادامه برنامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لالی با گرامیداشت مناسبت های دهه پایانی ماه صفر به برنامه های مختلف فرهنگی سطح شهرستان در سال گذشته اشاره و اظهار داشت : امسال برای اولین بار بیش از 30 مبلغ در سطح شهرستان در مناسبت های مختلف فعالیت داشتند .

,

حجت الاسلام مهدوی کیا در ادامه با اشاره به گزارش عملکرد موکب شهرستان لالی در ایام اربعین از همکاری و فعالیت کلیه دستگاه ها در خدمت رسانی به زائران تقدیر کرد .

,

در ادامه رئیس نهاد کتابخانه های عمومی لالی با گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت : در لالی 3 باب کتابخانه و 2700 عضو داریم که از این میزان بیشترین حضور در کتابخانه را دانش آموزان و کمترین حضور را کارمندان دولت دارند .

,

عسکر غفاری تصریح کرد : در حدود 27000 جلد کتب مختلف در کتابخانه های شهرستان موجود است که در صدد بهبود و افزایش آن به سطح بهتری هستیم .

,

در ادامه برنامه فرماندار شهرستان لالی در سخنانی ضمن تسلیت حادثه زلزه کرمانشاه و آرزوی صبر برای بازماندگان حادثه اظهار داشت : مردم همیشه در صحنه کشورمان در این حادثه همپای دولت در کمک به مردم زلزله زده فعالیت کردند و انتظار داریم همه مردم و مسئولین شهرستان در جهت کمک رسانی به مردم زلزله زده فعالیت و اطلاع رسانی بیشتری داشته باشند .

,

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد : بسیج متعلق به هیچ جناح و گروه سیاسی خاصی نیست و کسی که در نظام اسلامی نیت خالصانه خدمت به مردم را داشته باشد در دایره بسیج است و کسی حق ندارد دایره بسیج را تنگ و محدود به افراد خاصی کند چرا که درخت بسیج پهناور و مثمر و شامل همه افراد است .

,

گودرز ترکی زاده در ادامه تصریح کرد : از نماینده شهرستان که در جذب اعتبارات چانه زنی های متعددی داشته تقدیر می شود و انتظار داریم با توجه به تخصیص صورت گرفته اولویت اصلی مدیران جذب اعتبارات به صورت 100 درصدی باشد .

,

وی در انتها به حضور تیم بسیجی جهت محرومیت زدایی در روستاهای بخش حتی اشاره و تاکید کرد : با شروع این طرح در روستاهای بخش حتی انتظار داریم شاهد رفع مشکلات و کاستی های موجود در این منطقه باشیم و تا پایان این طرح همه مدیران باید از همه امکانات یاری دهنده جهت همکاری با بسیج اقدامات لازم را انجام دهند .

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه