اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

حاشیه سازان در اشتباه هستند/کرسی های آزد اندیشی در دانشگاهها برپا شود

حاشیه سازان در اشتباه هستند/کرسی های آزد اندیشی در دانشگاهها برپا شود
فرماندار میاندوآب گفت: میاندوآب باید توسعه یابد و ما اهل حاشیه نبوده و کسانی هم که در این فکر هستند، در اشتباه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، ناصر امیری امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب با اشاره به موضوع تغییر رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: گلایه های امام جمعه از باب دلسوزی برای شهر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه قبل از تغییر و تحول، هماهنگی های لازم را انجام می دهند، افزود: با آقای محبی نیا، نماینده مجلس شورای اسلامی هماهنگی و سه گزینه را پیشنهاد کردیم و اینکه حکم زودتر در فضای مجازی پخش شده، مقصر دانشگاه آزاد استان است که باید قبلا اطلاع می دادند.

,

وی با بیان اینکه مسئولیت ها امانت هستند، گفت: باید این امانت را به بهترین نحو به سر منزل مقصود برسانیم.

,

امیری با تاکید بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها، تصریح کرد: این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و هست و دانشگاه ها نیز متعلق به همه جناح ها و افراد است.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه این مردم هستند که انتخاب می کنند چه کسی در راس کار باشد، اظهار کرد: در کنار این موضوع باید دقت کرد که محوریت تنها ولی فقیه است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز فردی امانتی را به یک فرد دیگر تحویل می دهد، افزود: از تلاش های رئیس قبلی تقدیر کرده و از رئیس جدید نیز می خواهیم تا با تلاش و پشتکار دانشگاهی الگو در استان ساخته و سفارشات و توصیه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهد.

,

امیری با تاکید بر تعیین تکلیف نیروهای حق التدریس در این دانشگاه، گفت: برخی هستند که در این دانشگاه تدریس می کنند ولی بلاتکلیف هستند و امیدواریم رئیس جدید در این مورد پیگیری های لازم را انجام داده و حافظ حق و حقوق اساتید دانشگاه باشد.

,

فرماندار میاندوآب در پایان با بیان اینکه همه ما وحدت داریم، اظهار کرد:  میاندوآب باید توسعه یابد و ما اهل حاشیه نبوده و کسانی هم که در این فکر هستند، در اشتباه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه